استاندار خوزستان خبر داد:

کاهش ۱۳ درصدی تلفات جاده‌ای در خوزستان/ شرایط برای موتور سواران متخلف سخت تر می‌شود

استاندار خوزستان از کاهش ۱۳ درصدی میزان تلفات بین جاده‌ای استان طی شش ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه ۹۹ در چهارمین نشست کمیسیون ایمنی راههای خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان این خبر تصریح کرد: استان خوزستان طی شش ماهه نخست سالجاری موفق به کسب رتبه سوم کشوری در زمینه کاهش میزان تلفات بین جاده‌ای شده است.

وی در ادامه به کاهش صد درصدی میزان تلفات جاده‌‌ای در روستاهای خوزستان طی شش ماه گذشته نیز اشاره کرد و گفت: استان خوزستان در این زمینه رتبه نخست کشوری را به دست آورده است.

شریعتی یادآوری کرد: این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس راه، اورژانس بین جاده‌ای، اداره‌کل راه و شهرسازی و راهداری استان طی سه سال گذشته است.

استاندار خوزستان افزود: البته امیدواریم که در یک سال آینده با بهره‌برداری از بزرگراه رامهرمز، بهبهان، خیرآباد و نیز ‌بزرگراه غیزانیه، هفتکل، باغملک، ایذه شرایط راههای استان را از لحاظ ایمنی و کاهش میزان تلفات جاده‌ای بهبودی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کند.

شریعتی ضمن اشاره به افزایش ۴۵ درصدی میزان تلفات موتورسیکیلتی در استان طی شش ماه گذشته گفت: در جلسه امروز به پلیس راه استان دستور داده شد که با موتور سوران متخلفی که استانداردهای ایمنی را رعایت نمی‌کنند با سخت‌گیری بیشتری برخورد شود.

وی در پایان با بیان اینکه رامهرمز و اندیمشک دارای بیشترین تلفات موتورسیکلیتی در استان هستند اظهار کرد: به فرمانداران این دو شهرستان تاکید می‌کنم که در رابطه با موضوع موتور سواران متخلف با جدیت بیشتری عمل کنند.