پیام دکتر شایسته شمی پور مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت ۲۶ شهریور روز فوریتهای پزشکی

خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // دکتر شایسته شمی پور مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت ۲۶ شهریور روز فوریتهای پزشکی طی پیامی این روز را به زحمتکشان شاغل در فوریتهای پزشکی تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا”

بیست و ششم شهریور روز قدردانی از عزیزانی می باشد که در رویدادهای گوناگون، از یک سانحه رانندگی تا حوادث گسترده، نخستین مواجهه را با مصدومان و همراهان ایشان دارند و چه زیبا با صبر و بردباری، خدمات اولیه را که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت سانحه ‌دیدگان دارد به آنان ارائه می‌دهند و حیات دوباره را برایشان به ارمغان می آورند.

در کمال ادب و ارادت از زحمات خالصانه و ماهرانه‌ و بدون انتظارات مادی شما بزرگواران نهایت تقدیر و تشکر را داریم و برخود می‌بالیم که افرادی فداکار و متخصص، در سودای تأمین سلامت انسان‌ها همّت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌نمایند و با سعه‌ی صدر و حُسن خلق و به پشتوانه‌ی دانش روز با همّت و تلاش جدی و با مهارت و دقّت نظر نسبت به مداوا در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام ورزیده اید.

امروز به همت شما زحمتکشان عرصه سلامت و سربازان خط اول حوزه درمان در پایگاه شهری و جاده ای، در جایگاه مناسبی در این حوزه به سر می بریم، اما از استانداردهای جهانی فاصله داریم که این تلاش مضاعف ما برای فراهم کردن زیر ساختهای مناسب تر و پشتکار شما تکنسینهای اورژانس پیش بیمارستانی را می طلبد تا این مهم را با موفقیت در عرصه های علمی به منصه ٔ ظهور بگذارید.

اینجانب بر خود لازم میدانم تا ضمن گرامیداشت روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ چهل و پنجمین سال تاسیس اورژانس را به تمامی پرسنل شاغل در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق، سعادت و سلامت را برایتان مسالت می نمایم.

۲۶شهریور۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *