۲ فوتی در ۷۲ ساعت گذشته/شوشتر در وضعیت قرمز قرار گرفت

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشترگفت : کاهش استفاده از ماسک ، بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، شوشتر را بار دیگر در وضعیت قرمز شیوع این بیماری قرار داده و در حال رایزنی برای بازگرداندن بخشی از محدودیت ها هستیم.

به گزارش خورنا از شوشتر؛ دکتر مجتبی کلانتر افزود : با فوت دو نفر از همشهریان در ۷۲ ساعت گذشته ، آمار جان باختگان این بیماری در شوشتر به ۱۰۳ نفر رسید . متاسفانه یکی دیگر از بیماران در شرایط حاد بیماری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این هشدار داده بودیم که در صورت ادامه بی توجهی ها، روزهای مرگباری را پیش رو خواهیم داشت. متاسفانه این باور نادرست که اعلام وضعیت سفید در خوزستان به معنای پایان خطر کرونا است موجب کاهش شدید استفاده از ماسک در شوشتر شد.

هم اکنون با هماهنگی فرماندار محترم شهرستان در حال رایزنی برای بازگرداندن بخشی از محدودیت ها هستیم‌ که نتایج آن متعاقباً اعلام می شود.

دکتر کلانتر افزود: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و شیوع بیماری آنفلوانزا ادامه بی توجهی ها ، شوشتر را در وضعیتی بسیار وخیم قرار می دهد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان عنوان کرد: از مردم می خواهیم از حضور در اجتماعات خودداری کرده و ضمن استفاده از ماسک در هنگام خروج از منزل و رعایت فاصله اجتماعی، از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد خودداری کنند.

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *