حمایت قاطع رئیس شورای تامین از پلیس خوزستان

استاندار خوزستان از عملکرد مطلوب پلیس در تامین نظم و امنیت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، “غلامرضا شریعتی” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مسئولیت تامین امنیت داخلی، نظم امور شهری طبق قانون در مرحله اول برعهده نیروی انتظامی است و ناجا از ابتدای انقلاب تاکنون بحمدلله این وظیفه را با برنامه ریزی و هدف گزاری مناسب در این مدت طولانی انجام داده است.
وی افزود: نیروی انتظامی اقدامات موثری در حوزه های مختلف داشته که بر هیچ کس پوشیده نیست و طی این سال ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و در عین حال تنوع در حوزه های اجتماعی، امنیتی و انتظامی، جرایم نیز متنوع تر و عملکرد ناجا نیز گسترده تر و سخت تر از گذشته شده است.
استاندار خوزستان ادامه داد: بحمدلله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به خصوص استان خوزستان همیشه در این زمینه پیشرو و در مبارزه با حرایم مختلف، ایجاد نظم و امنیت و کنترل ناامنی پیشگام بوده و اقدامات بسیار موثری انجام داده اند.
شریعتی با تاکید براینکه نیروی انتظامی متناسب با شرایط روز خود را مجهز و تلاش کرده که نظم، امنیت و انتظام قوام خاصی را در استان داشته باشد، تصریح کرد: علی رغم اینکه دشمنان سعی بر خدشه دار کردن نظم و احساس امنیت دارند، نیروی انتظامی با کمک سایر نیروهای امنیتی و نظامی استان تلاش بر مدارا و در کنار مردم بودن، در عین حال قاطعانه با اشرار و اراذل و اوباش برخورد می کنند.
وی گفت: فرمانده انتظامی استان خوزستان شیرازه کار را دست گرفته و امور را مدیریت کرده و سایر دستگاه ها اگر به کمک آمدند، تحت فرماندهی نیروی انتظامی و متناسب با مصوبات شورای تامین استان اقدامات خود را انجام داده اند.
استاندارخوزستان در خصوص سرقت های اخیر که در فضای مجازی منتشر شده، اظهار داشت: سرقت های که فیلم آنها برای اصرار بر ناامنی در فضای مجازی منتشر شده، نیروی انتظامی مقتدر ما ظرف ۴۸ ساعت و ۷۲ ساعت شناسایی و دستگیر کردند، که نشان بر اشرافیت، آگاهی و رصد حوزه های مختلف استان است.
شریعتی ضمن اعلام رضایت از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان، تاکید کرد: کل اعضای شورای تامین استان حامی قاطع نیروی انتظامی و در عین حال کمک حال و همراه آنان هستند و همچنین از عملکرد کل مجموعه رضایتمندی کامل دارند.
وی بیان داشت: یکدلی و یکپارگی که در بین اعضای شورای تامین است در کشور بی نظیر است و این نیروها در کنار و پشتیبان هم دست در دست هم دارند و بحمدلله امنیت استان به نحو قابل ملاحظه و خوبی حفظ و پایدار نگه داشتند .
استاندار خوزستان تصریح کرد: کشفیات سلاح غیرمجاز، سرقت‌ها و برخورد قاطعانه با عاملان ناامنی تایید بر عملکرد خوب فرماندهی انتظامی استان خوزستان می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس به عرض معذرت جوک گفته اصلا چیزی به اسم امنیت نداریم اگر ایشون میگه داریم دخترش ساعت یازده شب یه ساعت بزار تو خیابون اگه گوشیش و طلاهاشو نبردن