انتصاب های قومیتی شکاف عمیقی در توسعه مسجدسلیمان بوجود می آورد

مفهوم شایسته سالاری در مبانی سازمان و مدیریت، علاوه بر اینکه دربردارنده مشخصه های نمودی انتخاب، انتصاب و نگهداری مدیران است، به طور مشخص شامل فاکتورهای کلیدی وسیعی است که هنوز در استقرار نظام شایسته سالار بر آن اتفاق نظر عمومی حاصل نیست.

در روزهای اخیر انتصاب هایی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بزرگ انجام شده که‌ هیچ کدام از مولفه های شایسته سالاری مدیران و کارکنان رعایت نشده و فقط از طایفه و حزب خاصی انتخاب شده.

علیرضا ورناصری که در روز های تبلیغات انتخابات مجلس در سال گذشته یکی از اهداف اصلی خود را در انتصابات ‌رعایت مولفه های شایسته سالاری می‌دانست اما در روز های گذشته بر اساس شنیده ها شاهد انتصاب رئیس دانشگاه فرهنگیان مسجدسلیمان، رئیس آموزش عشایر شهرستان اندیکا، رئیس حراست سد مسجدسلیمان و رئیس حراست سد شهید عباسپور را از نیروهای ستادی خود و اقوام و طایفه استفاده کرده است.

در پایان به نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌کنیم پیش از آن‌که دیر نشده باید فکری به حال انتصاب های قومیتی کرد تا ‌شکافت های عمیقی در توسعه مسجدسلیمان بوجود نیاورد.

به قلم : کیامرث باقری فعال اجتماعی و سیاسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس کل خوزستان همین طور است مدیر عامل شرکت آغاجاری یه فرد غیر بومی از کهگلویه است همشهریان خود را در شرکت آغاجاری پست داده و دهها نفر از همشهریانش را استخدام کرده
  • عباس اولا انتصاب ها کار استانداری میباشد گیریم حالا هم کار نماینده باشه پس برا چی صحبت از انتصاب های غیر از طایفه قندلی به میان نیومد ولی در هر صورت فقط دوتا از انتصابات قندعلی بودند یکی محیط زیست یکی هم دانشگاه فرهنگیان , و انتصابات حراست نیروگاها فقط جابجایی چند نگهبان بیشتر نبودند و در ثانی باتوجه به سبد رای که طایفه قندلی داره حالا هم دوسمت کلیدی به طایفه قندلی دادن این که نشد حرف