به ما که رسید آسمان تپید / قالیباف در رامشیر و مشراگه با مردم دیدار نکرد

خورنا – فرزاد شعبانی

پس از انتشار خبر سفر محمدباقر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی کشور به خوزستان، خبر چنان سر و صدایی در رامشیر، بویژه فضای مجازی بپا کرد و همگان این امید را نوید می دادند که حضور رئیس مجلس در شهر حتی اگر به بهانه ی کلنگ زنی و افتتاحیه ها هم باشد سبب می شود مردم حداقل بخشی از مشکلات و معضلات جامعه و شهرشان را به وی بگویند.

حضور رئیس مجلس در شهرهای خوزستان در حالی صورت گرفت که وی با تمامی اقشار و اطیاف جامعه از شهروندان دارای مشکل معیشتی و جوانان دغدغه مند اشتغال گرفته تا صاحب فکران و صاحب نظران دیدار داشت، اما باز هم مثل همیشه به ما که رسید آسمان تپید. نوبت رامشیر که شد صدها بهانه مطرح شد تا حقش را ناحق کنند، آنهم چه حقی؛ درد و دل کردن با یک مسئول که شاید دردی از دردهایشان را دوا کند.

رئیس مجلس، استاندار، نماینده مردم و هیئت همراه بعد از ساعت ها تاخیر در همان ابتدای ورود به شهرستان رامشیر، مستقیماً در محل مراسم کلنگ زنی بخش مشراگه حاضر شده و با کوبیدن کلنگ بر زمین، بت بیکاری را شکسته و به تمامی مشکلات مردم منطقه پایان داده و رفتند!!

و اما مثل همیشه آنچه که از سفر یک مسئول کشوری نصیب مردم رامشیر شد صف مردان و زنان نامه بدست بود که مقابل فرمانداری در هوای گرم و شرجی ایستاده بودند و صاحب فکران و فرهیختگانی که در حال کلنجار رفتن با یکدیگر برای اینکه کدامیک از مشکلات شهرستان الویت ویژه تری برای مطرح کردن با آقای رئیس را داراست، که آنان نیز پس از ۷ ساعت، انتظار را پایان داده و رفتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یه بنده خدا وقتی که خود خبرنگارای رامشیر تو گذاشتن خبر تبعیض قائل میشن پس اینم حقشونه ?. از خبرنگار خودتون تو رامشیر بپرسین جریان چیه خودش میفهمه