طرح احسان حسینی به میزبانی اندیمشک گزار شد

خورنا_ سید ناصر حسینی  اظهار کرد: برای چهارمین سال متوالی با هدف تجمیع نذورات پرسنل اداره کار اندیمشک، طبخ و توزیع غذای گرم در این اداره انجام شد.

وی افزود: خانواده بزرگ تعاون‌گرها، تولیدی‌های پوشاک در راستای منویات رهبر انقلاب و با هدف خدمت به کادر درمان و حفظ سلامت جامعه، تولید اقلام پزشکی و کمک مؤمنانه را از روزهای آغازین ویروس کرونا آغاز کرده‌اند.

رئیس اداره کار رفاه و تأمین اجتماعی اندیمشک، تداوم کمک‌های مردمی را تا پایان همه‌گیری کرونا ضروری دانست و گفت: طرح احسان حسینی در راستای کمک‌های مؤمنانه در این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های ویروس کووید– ۱۹ بر اقتصاد، مجموعه اداره کار رفاه و تأمین اجتماعی اندیمشک در حد توان خود از ابتدای شیوع این بیماری و با اجرای طرح‌های کمک مؤمنانه به دنبال ادای دین خود به شهروندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا ویروس است.

حسینی طرح احسان حسینی و دیگر طرح‌های مهرورزی توسط جامعه را نشان از فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی بیان و عنوان کرد: در شرایطی که در برخی از کشورها شاهد ربایش اقلام توسط حکومت‌ها در مسیر دست‌یابی اقلام بهداشتی و پزشکی هستیم، شهروندان ایرانی با درس‌های بزرگ برگرفته از قیام عاشورای حسینی و اهل بیت (ع) در قالب یاری‌رسانی به یکدیگر در ایام کرونا در صحنه‌های ایثار و فداکاری شهروندان حضور یافتند.

رئیس اداره کار رفاه و تأمین اجتماعی در پایان با به طبخ و توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم در قالب طرح احسان حسینی اشاره کرد و گفت: در ارتباط با طبخ و توزیع غذای نذری همه دستورهای شیوه‌نامه بهداشتی رعایت و اجرا شده است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *