امام جمعه شهر چمران: استخدام‌های غیر بومی در بیمارستان نفت غیر قابل قبول است/ جوانان شهر چمران در اولویت استخدام هستند/ نماینده مجلس قاطعانه جلوی استخدام‌های غیر بومی را بگیرد

 

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به استخدام‌های اخیر در بیمارستان نفت، اظهار کرد: مسئولان بدانند هر استخدامی صورت می گیرد اولویت با جوانان شهرستان بندرماهشهر است.

وی افزود: استخدام‌های غیر بومی در بیمارستان نفت غیر قابل قبول است و باید جلوی آن گرفته شود. جوانان غیور چمران در اولویت استخدام هستند. نماینده مجلس باید قاطعانه و با روحیه انقلابی جلوی استخدام‌های غیر بومی را بگیرد.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه با گرامیداشت ۳۱ مرداد روز جهانی مساجد، عنوان کرد: اگر مساجد ما پویا شود انقلاب اسلامی بیمه خواهد شد. مساجد باید محل رجوع جوانان باشد.

عبادی همچنین با تبریک اول شهریور روز پزشک، گفت: این روز را محضر همه پزشکان تبریک عرض کرده و از تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان در شرایط کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: مسئولان بدانند راز ماندگاری شهیدان رجائی و باهنر، مردمی و ساده‌زیست بودن آنها بوده است. در این هفته انشاالله شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر شهید چمران باشیم.

امام جمعه شهر چمران در پایان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع)، گفت: در ایام عاشورای حسینی در کنار شور حسینی، شعور حسینی که همانا شناخت و معرفت امام است، لازم است. در روایات متعدد نسبت به معرفت امام تاکید شده و جوانان باید با مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) آشنا شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *