راه اندازی مجدد هنرستان کشاورزی پس از ۳۰ سال در شهرستان دزفول

 

به گزارش خورنا سرپرست آموزش و پرورش دزفول از راه اندازی مجدد هنرستان کشاورزی پس از ۳۰ سال در شهرستان دزفول با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش و کشاورزی و منابع طبیعی صفی آباد و همچنین پذیرش دانش آموز برای سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ خبر داد.

رضا محمدی خباز در این خصوص گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش دزفول و همچنین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی آباد، هنرستان کشاورزی پس از ۳۰ سال در این شهرستان فعالیت خود را از سر گرفت.

وی افزود: این هنرستان در رشته های امور زراعی، امور باغبانی، ماشینهای کشاورزی و امور دامی دانش آموزان فارغ التحصیل پایه نهم را جهت ثبت نام در پایه دهم سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ ثبت نام می کند.

محمدی خباز در پایان گفت: علاقمندان می توانند با در دست داشتن گواهی هدایت تحصیلی، گواهینامه سه ساله متوسطه اول، کارنامه های پایه های هفتم، هشتم و نهم، ۱۲ قطعه عکس ۴*۳، کپی شناسنامه عکس دار از دو مسیر دزفول، جاده شمس آباد بعد از شهرک انجیرک و یا جاده بن جعفر، جاده پیر سوار غیب به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی آباد در تمام روز های هفته(شنبه تا چهارشنبه) از ساعت ۸ الی ۱۳ مراجعه کنند. (تلفن: ۰۶۱۴۲۳۴۵۴۰۰)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *