درخشش چشمگیر دانش آموزان بهبهانی در مسابقات فرهنگی و هنری با کسب ۹ مقام برتر کشوری

خبرگزاری خورنا | پدرام کسایی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان از درخشش دانش آموزان بهبهانی در سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری به منظور تحقق اهداف سند تحول بنیادین و رویکرد تحول آفرین در تربیت هنری و زیبایی شناختی دانش آموزان خبر داد.

دانش آموزان توانمند، خلاق و هنرمند شهرستان بهبهان توانستند با ارائه آثار ارزنده در این دوره از مسابقات و کسب ۹ مقام برتر کشوری پرفروغ بدرخشند.

دانش آموز بیتا قناطیر از هنرستان هجرت در رشته نقد شعر رتبه دوم کشوری و دانش آموزان یادگار طیبی از دبیرستان رسول اکرم(ص) در رشته نقد شعر، علی همتی در رشته موزاییک کاری و علی اسکندری در رشته تک نوازی از هنرستان آیت الله سعیدی رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

در این مسابقات دانش آموزان یاسین حداد در رشته شعر از دبیرستان جدبابایی، ابوالفضل شهرویی و محمدرضا ذبیحی از هنرستان مجتهد زاده، سیده نازنین حسینی از دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی در رشته طراحی و دبستان صدیقات ۱ در سرود همگانی رتبه برگزیده کشوری را به خود اختصاص دادند.

رتبه های بدست آمده صرفا مختص متوسطه دوره دوم است که از ۴ رتبه کشوری در سال گذشته به ۹ رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی در سال۹۹-۹۸ ارتقا یافته است.

عبدی پور در پایان کسب این موفقیت بزرگ فرهنگی را به حوزه معاونت پرورشی، مدیران، معاونین و مربیان، دانش آموزان منتخب و مردم هنر دوست شهرستان بهبهان تبریک گفت.