تولید یک هزار ماسک توسط کارگاه مدرسه استثنایی بنفشه شهرستان بهبهان برای پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان خوزستان

خبرگزاری خورنا | پدرام کسایی: در راستای پیشگیری از کرونا ویروس، یک هزار ماسک توسط کارگاه مدرسه استثنایی بنفشه شهرستان بهبهان برای پایگاه های سنجش استان خوزستان تولید شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان: اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان جهت تامین بخشی از نیاز خود در پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان، از مدیران مدارس حرفه ای که توانایی تولید ماسک داشتند دعوت به همکاری کرد.

بر همین اساس دبیرستان استثنایی بنفشه شهرستان بهبهان با ارسال نمونه کار ماسک بهداشتی تولید شده در آموزشگاه، برای انجام این کار اعلام آمادگی نموده و پس از دریافت سفارش اقدام به تولید ۱هزار ماسک کرد.

برای تولید این ماسک از پارچه مخصوص و استاندارد استفاده شده و پروتکل های بهداشتی در فرآیند تولید کاملا رعایت می شود.

در این طرح تعداد هفت چرخ خیاطی استفاده شده و۹ نفر از همکاران و ۳ تن از دانش آموزانی که شرایط مناسبی از نظر جسمی و کارایی دارند با اخذ رضایتنامه از اولیا آنان مشارکت دارند.

وی در پایان از تلاش مجموعه خوب و توانمند دبیرستان استثنایی بنفشه شهرستان بهبهان برای کمک به بازگشت سلامت به جامعه تقدیر و عنوان کرد: ماسک های تولید شده در اختیار اداره آموزش و پرورش استثنایی استان جهت توزیع بین پایگاههای سنجش سلامت سراسر استان قرار خواهد گرفت.