پیام تبریک رئیس کانون کارآفرینی استان خوزستان به مناسبت هفته کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای

اسداله ترحم / خورنا – احمد هرمز، طی پیامی فرارسیدن هفته کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی کانون کار آفرینی استان خوزستان، احمد هرمز رئیس کانون کارآفرینی استان خوزستان، طی پیامی فرارسیدن هفته کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است: بی تردید تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان این مرز و بوم زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کار آفرینی، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمند سازی منابع انسانی دارد و رسالت آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی آموزش مهارت های گوناگون در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف صنعت ، خدمات و کشاورزی و ارتقای مهارت های حرفه ای شاغلین و فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارجویان شهری و روستایی نقش بسزایی در توسعه پایداراستان خواهد اشت .
آموزش های فنی و حرفه ای باید همواره به سمت و سویی سوق یابد تا خروجی آموزش مهارت محور و شرایط احراز اشتغال را فراهم نماید تا نیروی انسانی متخصص و مهارت دیده بتوانند هماهنگ با ویژگی های جامعه فرا مدرن امروز گام بردارد.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت ۶ مردادماه روز ملی مهارت ، کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای از همه جوانانی که کار را با اخلاق عجین کرده و کارآفرینی را شیوه زندگی و کار خود قرار داده اند تشکر می کنم و امیدوارم با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و هم افزایی توانمندی های کارآفرینان در سال *جهش تولید* بتوانیم در این مسیر افتخار آفرین با گامهایی استوار حرکت نمائیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *