مبادا در دام طراحی شده دشمنان و بدخواهان قرار گیریم

خورنا_ همگان نیک می دانند که شرایط اقتصادی کشور در این ایام مناسب نیست و مردم بشدت در فشار و مضیقه می باشند و نسبت به وضعیت موجود و بویژه گرانی و معیشت گله مند و نگران هستند و به عملکرد برخی مسئولین نیز منتقد و معترضند که قطعا این حق قانونی و طبیعی مردم است که نسبت به وضع موجود نظر انتقادی خود را اعلام و از مسئولان ذیربط خواستار اصلاح و بهبود اقتصادی و معیشتی خود و جامعه باشند.

اما طی روزهای گذشته دشمنان خارجی این ملت و این کشور، اعم از آمریکا و اسرائیل و عربستان و منافقین جنایتکار و جریان خائن برانداز با ارسال اطلاعیه و پیامهایی در فضای مجازی کشور و همچنین شبکه های ماهواره ای مردم و بویژه جوانان عزیز و پرشور را تشویق به تجمع و اعتراضات خیابانی میکنند و با اسامی مستعار و جعلی در خارج از کشور ولی در ظاهر بنام جریانات مردمی داخلی اما در باطن از اسرائیل و عربستان و آمریکا و در آلبانی توسط منافقین این پیامها و اطلاعیه ها را منتشر و معکس می نمایند تا شاید با تحریک احساسات و عواطف مردم و سوء استفاده از نگراکی مردم به بهره‌برداری لازم در جهت ایجاد اغتشاش و شورش خیابانی و تبدیل ایران به سرنوشت سوریه و عراق و…. نائل گردند.

قطعا فهم و شعور بالای مردم ایران زمین و عشق به این آب و خاک کهن و مقدس مانع از اجرای نقشه شوم دشمنان‌ خواهد شد .

اما شایسته است ما بعنوان مردم هوشمند و فهیم ایران اسلامی و صاحبان اصلی این کشور ضمن بیان نگرانیها و دغدغه ها و نظرات خود،  مراقبت نماییم که مبادا در دام طراحی شده دشمنان و بدخواهان قرار گیریم.

مسئولین نیز وظیفه دارند با تلاش شبانه روزی و تصمیمات شایسته و منطقی و با کاهش مشکلات مردم بویژه مهار گرانی و تورم و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال گامی در جهت رضایتمندی مردم صبور بردارند.

در این برهه از زمان هوشیاری و آگاهی و اطلاع رسانی در این زمینه یک وظیفه ملی و میهنی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *