کابوس مرگ در محور ترانزیتی اهواز-ملاثانی! برای نجات جان مردم فکری کنید!

خورنا_ یادداشتی از فردوس مراقی؛ تاکنون مطالب و گزارش های مختلفی در خصوص بزرگراه پرخطر اهواز-ملاثانی در شهرستان باوی که در رسانه ها جاده مرگ لقب گرفته منتشر شده است، مسیری که نگاه از زاویه تند و پرسرعت درون شهری آن از احتمالات ناگواری خبر میدهد که در محدوده ویس با گسترش ساخت و ساز و افزایش جمعیت در شرق ، ترددهای دلهره آور روزانه از این جاده خطر آفرین را به مهمترین نگرانی مردم تبدیل کرده است.

محور ترانزیتی اهواز-ملاثانی بزرگراهی پرسرعت و حادثه خیزی است که از درون ویس عبور و آن را به دو قسمت شرق و غرب تقسیم می کند و اکنون پس از سال ها وعده مسئولان محلی مبنی بر احداث زیرگذر یا روگذر استاندارد در این مسیر خطرناک، در نهایت یک پل عابر پیاده نصب شد!

در ابتدا زیرگذر ویس با طراحی نادرست و غیراستاندارد رخداد تصادفات مکرری را باعث شد، از جهتی نیز زیر آب رفتن آن در بارندگی ها از مشکلات و دردسرهای همیشگی است که تمامی ندارد و همه این ماجراها خود غیر استاندارد بودن این زیر گذر را حکایت می کند!

حالا پس از مدت ها یک پل عابر پیاده نصب شده اما این بزرگراه پر سرعت که از درون ویس می گذرد همچنان کابوسی برای شهروندان و عامل تصادفات خطرناک است!

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *