راز تغییرات اخیر افراد و آمار!

وضعیت خوزستان چه رنگیه واقعا؟؟

یکی از جالبات الجوالب خوزستان اینه که همزمانی که خیلی از شهرها به آمار روزانه بیشتر از ۲۰ مورد کرونایی عادت کردن، آمار شهرهای قرمز خوزستان از ۱۶ به ۹ کاهش پیدا کرده!

ماجرا از این قراره که عالیجنابان وقتی دیدن خوزستان تو منطقه قرمز گیر کرده، آقای سخنگو رو کنار زدن و بجاش خانم سخنگو آوردن که در تشخیص رنگ تبحر بیشتری داره.
با همین یه حرکت متوجه شدن که شهرهای خوزستان مدتهاست که از منطقه قرمز رد شدن و وارد منطقه ارغوانی، جگری، زرشکی، شرابی و عنابی تند شده و قبلا آقای سخنگو به همه اینها میگفته قرمز!
از اون طرف هم دوستان وقتی دیدن نمیتونن شهرها رو کنترل و از منطقه قرمز خارج کنن، تصمیم گرفتن منطقه قرمز رو از شهرها بکشن بیرون!

اینجوری شد که استاندارد و تعریفشون از منطقه خطر رو بردن بالاتر و الان مثلا شهری که تا دیروز با میانگین آمار روزانه ۱۰ مورد تو منطقه قرمز غوطه‌ور بود، الان با متوسط روزانه ۳۰ مورد، منطقه زرد نه، تو منطقه سفید جا خوش کرده و همه چی به روال عادیش برگشته!
خیلی هم عالی…

 

پی نوشت:

ظاهرا با تدابیر جدید، نه تنها آمار شهرهای قرمز کم شده، بلکه به کلی صفر شده؛ بطوریکه که دیگه آماری اعلام نمیشه و از فردا میشه ادعا کرد که ما اصلا تو خوزستان کرونا نداریم!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *