دکتر ابول نژادیان تمام ابهامات را یکجا برطرف کرد؛

حذف آغاجاری از استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری خورنا، فرهاد ابول نژادیان با انتشار لیست شهرهای قرمز، زرد و سفید آب پاکی را روی دست مردم آغاجاری ریخت و با تفکیک شهرستان های استان، آغاجاری را از صحنه روزگار محو کرد.
مدتی است هرچه تلاش میکنیم تا تلنگری به مسولین شهرستان آغاجاری وارد کنیم تا شاید با کمی تلاش آمار ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور را تصحیح کنند، راه به جایی نبردیم تا اینکه امروز در کمال تعجب متوجه شدیم اصلا شهرستانی به اسم آغاجاری وجود ندارد که بخواهد آماری داشته باشد.
اگر مسولین وقت کمی به حافظه کوتاه مدت خود مراجعه میکردند مطمئنا به یاد می آوردند زمانی که بیمارستان اشرفی اصفهانی را بعنوان بیمارستان محل قرنطینه بیماران کرونایی دانشکده علوم پزشکی بهبهان اعلام میکردند، آغاجاری وجود خارجی داشت اما الان … !
سرپرست دانشگاه جندی شاپور اهواز عصر امروز لیست شهرستان های با ضعیت قرمز، زرد و سفید را بدین شرح اعلام کرد: در حال حاضر شهرستان های اهواز، شوشتر، آبادان، باوی، دشت آزادگان، خرمشهر، کارون، حمیدیه و دزفول در وضعیت قرمز، شهرستان های ماهشهر، مسجدسلیمان، شوش، رامشیر، شادگان، هفتگل، امیدیه، رامهرمز و اندیمشک در وضعیت زرد و شهرستان های گتوند، باغملک، هویزه، بهبهان، لالی، هندیجان، ایذه، اندیکا و دهدز در وضعیت سفید قرار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس وقتی الکی شهرستان اعلام بشه همینه اصلا در نقشه خوزستان بعنوان شهرستان نیست
  • شهرام آغاجاری هر چی ضربه خورده از دست این مسئولین بهبهانی بوده .