گلایه پاکبانان از برخی شهروندان/لطفا ما را درک کنید

گلایه پاکبانان از برخی شهروندان/لطفا ما را درک کنید

 

به گزارش خبرگزاری خورنا ، پاکبانان شهرداری به عنوان مبارزان گمنام خط مقدم جبهه جنگ با کرونا، این روزها گلایه دارند از بی مهری کسانی که نسبت به سلامتی مدافعان سلامت، بی توجه اند و ماسک و دستکش های آلوده خود را به جای انداختن در سطل های زباله در کوچه و خیابان رها می کنند و باعث به خطر افتادن سلامت پاکبانانی می شوند که مجبورند این زباله های غیر بهداشتی و آلوده را از سطح شهر جمع آوری کنند.

 

یکی از کارگران پاکبان شهرداری ایذه در این خصوص به خبرنگار ما گفت:چرا مردم به فکر خودشان هستند اما به فکر ما نیستند.

مردم همانطوری که از خودشان در مقابل کرونا محافظت می کنند به فکر ما هم باشند.

 

مردم دستکش و ماسک خود را در سطح معابر نریزند.

 

خانواده ها زباله ها را در پلاستیک ضخیم قرار دهند.

شهروندان از ریختن زباله در کوچه و معابر خودداری نمایند و رعایت زمانبندی بیرون گذاشتن زباله را داشته باشند، این امر در کاهش حجم سنگین کاری ما بسیار موثر خواهد بود.

 

اگرچه جمع‌آوری زباله‌ها و تمیز کردن سطح خیابان‌ها وظیفه من و همکارانم است اما اگر کمی احساس مسؤولیت اجتماعی داشته باشیم و با هم به مهربانی رفتار کنیم، خیلی از کارها درست می‌شود. آن وقت مثلاً من و همکارانم مجبور نمی‌شویم گاهی در روز چند بار یک خیابان را جارو کنیم

 

پی نوشت:این قشر از جامعه، قشری منصف و راضی و فهیم می باشند که در قبال زحمات زیادشان، کم ترین توقع را از مردم و حتی مسئولان دارند. اما آن چه که از حرف دل اکثر آن ها بر می آید،رعایت اصول بهداشتی، احترام شهروندان و حفظ شان و منزلت آن ها، بیشترین توقعشان از مردم می باشد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *