حال بد خوزستان چرا دیده نمی‌شود‌/جنس خوزستان جور است

حالِ بدِ خوزستان چرا دیده نمی شود. جنس خوزستان جور است

این روزها از آمارکرونایی که هر روز دارد آمار رو به افزایش می گذارد، تا آتشی که به جان کوه و دشت افتاده،از گرمای سرسام آور تا قحطی آب و سکوت کابوس انتقال اب به کویری ایران زمین! از هجوم قاچاقچیان و حفاران غیرمجاز آثار تاریخی ایذه بگیر تا خواب خرگوشی اداره ی کل میراث فرهنگی استان.

این رنج ها مرهم دستی بر برزخم های بی شمار این استان است که محرومیت خوزستان را به تصویر می کشد! البته باید به نمایندگان مردم استان در مجلس نیز اشاره کرد که در این روزهای پر رنج خوزستان عظمت استان و شکوه مردمش در پایداری و لبیک به رهنمودهای امام راحل، مقام معظم رهبری و هشت سال دفاع مقدس را از یاد برده اند و به جای خود برای رفع مشکلات خوزستان تکیه بر دیگر نمایندگان شهرها و استان های مختلف کرده اند که این رنج خود نیز بر رنج های استان افزوده است.

تکلیف کارون که دارد در سکوت بی تدبیری خشک می شود و صدای فعالین اجتماعی و محیط زیستی و مردم کنار رود و تشنه به جایی نمی رسد نیز رنج دیگری از رنج های استان است،

این وسط می ماند تکلیف دیگر مشکلات بی شمار استان و چشم های نگران.

حال باید دید نمایندگان استان خوزستان مانند شعارهاشان و تاکید رهبر معظم، برای خدمت به مردم و پاسخ به رنج های پر تعداد استان و مردم شریف و غیورش انقلابی عمل می کنند یا باید به یک حضور و غیاب مختصر توسط آنها در مجلس و یک استراحت بی دردسر یر صندلی سبز بهارستان، باید بسنده کرد!

 

بهنام رضایی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *