دستگاه ونتیلاتور توسط هلدینگ خلیج فارس برای بیمارستان دهدشت تهیه شده است/ بودجه ای از پتروشیمی اروند برای این دستگاه پرداخت نشده

اخیرا خبری مبنی بر خریداری یک دستگاه کمک تنفسی (ونتیلاتور) به مبلغ بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از سوی پتروشیمی اروند برای بیمارستان دهدشت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، پس از انتشار خبر خریداری یک دستگاه کمک تنفسی (ونتیلاتور) برای بیمارستان دهدشت از سوی پتروشیمی اروند انتقاداتی از سوی برخی شهروندان بندرماهشهر صورت گرفت.

پس از پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که این دستگاه کمک تنفسی با بودجه مسئولیت های اجتماعی شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تهیه و خریداری شده است.

گفتنی است حسن نشان زاده مقدم از مدیران عامل پتروشیمی ساکن بندرماهشهر و از مدیران خوش‌نام منطقه، چند دهه در این شهرستان سکونت دارد و پیشگام در انجام مسئولیت های اجتماعی بوده است.

بر اساس اطلاعات خبرنگار ما، مدیرعامل این شرکت پتروشیمی پیگیری های لازم مبنی بر تخصیص دستگاه ونتیلاتور از سوی هلدینگ خلیج فارس به بیمارستان دهدشت را انجام داده بود اما هیچ‌ هزینه ای از محل اعتبارات پتروشیمی اروند بابت خرید این دستگاه هزینه نشده است.

گفتنی است که شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در حال سرمایه گذاری به منظور تاسیس یک شرکت پتروشیمی در شهرستان دهدشت با نام پتروشیمی دهدشت است و انجام مسئولیت های اجتماعی این هلدینگ بزرگ کشور در این شهرستان محروم دور از انتظار نبوده است.