اهدای ۲۸هزار ماسک و استقرار ۳۴دستگاه ضدعفونی دست در مدارس بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، هندیجان و امیدیه از سوی پتروشیمی امیرکبیر

با شروع ایام امتحانات و برگزاری برخی از آزمون های حضوری،با دستور مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در راستای تامین سلامت دانش آموزان و کاهش دغدغه خانواده آنها، ۲۸هزار ماسک به مدارس بندر ماهشهر،بندر امام خمینی(ره)، هندیجان و امیدیه اهدا و ۳۴دستگاه ضدعفونی دست هم در مدارس مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر،عبدالمهدی افضلی،رییس اداره خدمات و پشتیبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت:
با درخواست روسای آموزش و پرورش بندر ماهشهر ، بندر امام خمینی(ره)، هندیجان و امیدیه از مدیر عامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر ، باتوجه به اهمیت سلامت دانش آموزان عزیز و همچنین کاهش نگرانی خانواده های محترم آنان در ایام برگزاری امتحانات با دستور دکتر غلامپور مدیرعامل محترم شرکت و با هماهنگی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی ، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ،تامین ماسک و دستگاه ضدعفونی دست جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس در دستور کار شرکت قرار گرفت.
وی در توضیح نحوه توزیع ماسک و دستگاه های ضدعفونی گفت:
۱۰ هزار ماسک به ۱۲حوزه امتحانی شهرستان بندر ماهشهر اهدا و ۱۲ عدد دستگاه ضدعفونی در حوزه های امتحانی منتخب آموزش و پرورش مستقر شده است. همچنین ۷هزار ماسک به آموزش و پرورش بندرامام جهت۱۱ حوزه امتحانی تقدیم شده است و ۱۱دستگاه ضدعفونی دست مستقر گردیده است.
به گفته عبدالمهدی افضلی، ۵هزار ماسک و ۵ دستگاه ضدعفونی دست نیز در اختیار آموزش و پرورش هندیجان جهت ۵حوزه امتحانی قرار داده شده است. افضلی همچنین گفت:برای ۶حوزه امتحانی در امیدیه نیز،۵هزار ماسک اهدا و ۶دستگاه ضدعفونی دست هم مستقر شده است.

رییس اداره خدمات و پشتیبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در خاتمه تاکید کرد: همچنین ضدعفونی کردن کلیه حوزه های امتحانی مناطق مذکور بوسیله تیم های ضدعفونی پتروشیمی امیرکبیر بصورت مستمر تا پایان امتحانات در تیرماه ادامه خواهد داشت.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر با هماهنگی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه و اداره بهداشت شهرستان بندرماهشهر ، از زمان بالا رفتن شیوع کرونا در خوزستان مجددا اقدامات حمایتی خود را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی به شهروندان در دستور کار قرار داده و در این راستا با رسیدن ایام امتحانات، ضدعفونی شبانه روزی مدارس و تامین اقلام بهداشتی دانش آموزان در این ایام را بر عهده گرفته است.