معاون استاندار خوزستان: منابع خدادادی و نیروی انسانی کارآمد از خصیصه های زیدون هستند

خورنا: مدیر‌کل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: دو موئلفه خوب در بخش زیدون وجود دارد، یکی منابع خوب خدادادی و دیگری نیروی انسانی کارآمد و ارزشمند که در بدنه قرار گرفته اند و دارای سوابق خوب و درخشنده هستند.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، رضا نجاتی مدیر‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان در جلسه شورای اداری بخش زیدون اظهار داشتند :بنیانگذار جمهوری اسلامی هدفش الهی بود، سلاحش الهی بود و این فرصتی بود برای مردم که در این مقطع از این زمان و تاریخ فردی ظهور کند و پرچم انقلاب را به دست بگیرد و نوکری اهل بیت را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با آن همه دشمنی و ستمکاری در راس آنها امریکا و اسرائیل میخواستند در عرصه بین المللی این انقلاب را به چالش بکشند ولی انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود که با پشتبانه مردم و روحانیت و در راس امام خمینی (ره) موفق شد و در بین الملل و جهان اسلام به عنوان کشور نمونه مطرح و ظهور کند.

نجاتی ادامه داد: در همین زمان دشمنان ما تحریم های خود را شروع کردند و در مناطقی از کشور مردم و اقوام را به جان همه انداختند و جنگ هشت ساله را به راه انداختند ولی به کمک اهل بیت و امام و پشتیبانی مقام معظم رهبری و همه فرزندان این انقلاب نقشه های شوم انها با شکست برخورد کرد.

وی تصریح کرد:باید بیدار باشیم دشمن بیکار ننشسته و باز هم تحریم های خود را شدید تر می کند از اول انقلاب تا کنون و رفته رفته دولت و روحانیت را زیر سوال می برند و هدفشان این است که نظام را زیر سوال ببرند و این بیداری اسلامی نشان می دهد که این انقلاب به تمام جهان صادر شده است و دشمن از همین موضوع عصبانی است.

مدیر‌کل سیاسی استانداری خوزستان افزود: این فرصت هایی که به دست آمده در نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا و با ایثار گری و دلسوزی به دست ما رسیده و این یک امتحان است.

وی گفت:مسائل و مشکلات را به خوبی دنبال کنیم از این ظرفیت هایی که در منطقه است به خوبی استفاده کنیم و در جهت رفع محرومیت ومشکلات بهره ببریم.

وی یادآور شد: دو موئلفه خوب در بخش زیدون وجود دارد یکی منابع خوب خدادادی و یکی نیروهای انسانی و ارزشمند که در بدنه قرار گرفته اند و دارای سوابق خوب و درخشنده هستند.

نجاتی در ادامه افزود: در انتخابات آینده دشمن سعی دارد بین مردم و نیرو های انقلابی تفرقه به وجود بیاورد و مردم را نا امید کنند و تبلیغات و اطلاع رسانی غلط کنند و تلقین بد به مردم کنند که مسئولین کار نمی کنند و ما باید هوشیار باشیم.

مدیر‌کل سیاسی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: مدیران باید زحمات و تلاش ها را انعکاس دهند و اطلاع رسانی کنند و خدمات دولت را باید انعکاس داد.

وی در پایان گفت: آقای ساعد به عنوان بخشدار زیدون فردی با تجربه و از جنس خود بدنه دولت است و کسی است که با امورات آشنایی کامل دارد و از نیرو های ارزشمند است و باید حضور مستمر داشته و پیگیری های متداوم داشته باشد و همراه با مردم و بزرگان مشکلات را رفع کند.