مراسم معارفه مدیرعامل پتروشیمی فارابی برگزار شد

مراسم معارفه محمود فخرائی مدیرعامل جدید پتروشیمی فارابی با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) محمود مخدومی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران و نمایندگانی از پتروشیمی امیرکبیر در مجتمع پتروشیمی فارابی برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری خورنا ؛محمود فخرائی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل پتروشیمی فارابی، طی مراسمی و با حضور مخدومی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، بدری مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران و نمایندگان حاضر از پتروشیمی امیرکبیر به عنوان سهامدار عمده، رئیس و اعضای هیئت مدیره فارابی، همچنین کارکنان و روسای شرکت پتروشیمی فارابی معارفه شد.

در همین راستا محمود مخدومی مدیرعامل تاپیکو با تقدیر از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی امیرکبیر و فن آوران بعنوان سهامدار عمده فارابی، بپاس حمایت ها و همراهی هم افزایانه ایشان در تحقق دستاوردهای اخیر ، خاطرنشان کرد، انتصاب آقای فخرائی در ادامه سیاست های جوانگرایی، بومی گزینی و شایسته سالاری شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین صورت گرفته و افزود این سیاست در انطباق با نتایج و دستاوردهای حاصل این مدت، نشان از صحت انتخاب این رویکرد راهبردی در مجموعه شستا و هلدینگ های تابعه دارد.

وی اشاره کرد ، حمایت های تاپیکو برای رفع موانع موجود بر سر راه شرکت پتروشیمی فارابی همچنان ادامه دارد و ابراز امیدواری نمود با رایزنی های بعمل آمده زمینه تامین پایدار خوراک محصولات و حل و فصل مشکلات موجود بیش از پیش فراهم آید. مخدومی با اشاره به تعامل جدی سهامداران فارابی و هم افزایی اعضای هیئت مدیره این شرکت؛ گفت: دوران حاضر فرصت بسیار مناسبی برای بهبود شرایط و برگشت به وضعیت شایسته شرکت فارابی است که امیداست مورد توجه و بهره برداری لازم قرار بگیرد.

در ابتدای جلسه فخرائی با اشاره به تحقق دستاوردهای مهمی چون، تکمیل و راه اندازی مخازن جدید فارابی، درآمدزایی و تامین پایدار خوراک و از سرگیری تولید محصولات پس از چندین ماه توقف اشاره کرد و به ارائه گزارش عملکرد این شرکت در مدت اخیر، پرداخت. وی از فعال شدن اسکله های صادراتی P4 و P6 نیز خبر داد و افزود: این موفقیت ها مرهون حمایت و همراهی تاپیکو ، سهامداران فارابی و تلاش همه جانبه اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان این شرکت بوده است و ابزار امیدواری کرد تا با تلاش کارکنان ساعی پتروشیمی فارابی شاهد تسریع در روند بهبود شرایط باشند.

در این مراسم محمد جواد بدری با اشاره به استمرار استراتژی های هم افزایانه فن آوران در ارتباط با پتروشیمی فارابی طی حکمی، محمود فخرائی را به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل پتروشیمی فارابی منصوب و معرفی نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *