تشکیل پرونده و پیگیری درخواست های کارگران و کارفرمایان الکترونیکی است

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، سیدناصر حسینی در آئین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: تشکیل پرونده و بررسی درخواست های کارگران و کارفرمایان در سال ۱۳۹۹ الکترونیکی است.

وی با اشاره به این که با اجرای این طرح شاهد کاهش تردد و حضور شهروندان در مراجعه شهروندان به واحدهای مختلف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهیم بود، افزود: برای تشکیل و پیگیری پرونده کارگران و کارفرمایان نیازی به مراجعه حضوری در این اداره نیست.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک با اشاره به لزوم حمایت از کارگران و کارفرمایان به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: تا کنون بیش از ۳۳۲۰ بازدید از محیط های کارگری شهرستان انجام و نیازهای این حوزه بررسی شده است.

وی با بیان این که هم چنین در این مدت ۱۲ جلسه شورای اشتغال شهرستان اندیمشک برگزار شده است، خاطر نشان کرد: امروز اشتغال و جذب سرمایه گذاری یک اولویت و هدف مهم برای توسعه شهرستان تعریف و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شاهد اجرای طرح های بزرگ و مختلفی در عرصه های مختلف صنعتی و تولیدی متناسب با ظرفیت های مستعد و گسترده شهرستان هستیم.

 

حسینی با بیان این که هیئت های بدوی و تجدید نظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک به ۵ هیئت افزایش یافته است، گفت: با اجرای این طرح شاهد افزایش ۴۰ درصدی سازش پرونده های مطرح شده هستیم و در این زمینه پیشرفت قابل توجهی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اجرای ۳۰۰ طرح فرهنگی در واحدهای مختلف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک، ادامه داد: اجرای ۱۰۷ طرح حوزه اشتغال روستایی و فراگیر در شهرستان اندیمشک و ایجاد ۲۵۹ فرصت شغلی از جمله دیگر خدمات این حوزه در شهرستان است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *