تولیدی باران جنوب اندیمشک، بانوان جهاد گر اندیمشک مدافع جبهه سلامت

زینب قربانی مدیر تعاونی باران جنوب اندیمشک گفت: تعداد تولید روزانه ماسک در تولیدی باران جنوب اندیمشک به ١۵٠٠عدد رسیده است.

وی تعداد تولید گان وکلاه وشلوار را در تعاونی باران جنوب و به صورت روزانه  ۵٠٠ عدد دانست و گفت: به صورت روزانه؛ لباس یک تیکه ۴٠٠ عدد، کاور کفش ۵٠٠ جفت ، آستین ۵٠٠ جفت در تولیدی باران جنوب اندیمشک تولید و در اختیار واحدهای بهداشتی قرار می گیرد.

مدیر تعاونی باران جنوب اندیمشک ادامه داد: انواع ماسک سه لایه یکبار مصرف ،ماسک پارچه ای قابل شستشو ،کاور کفش،لباس یک تیکه ،گان و کلاه وشلوار،آستین یکبار مصرف از جمله اقلامی است که هم زمان و با شیوع بیماری کرونا در این تولیدی تهیه و در اختیار اقشار مختلف اجتماعی قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون و پس از شیوع بیماری کرونا بیش از  ٢٢٠٠٠ هزار عدد ماسک، ٩٠٠٠عدد لباس یک تیکه، گان وکلاه وشلوار١٢٠٠٠ عدد، کاور، کفش ۶٠٠٠هزار جفت، آستین ۴٠٠٠ هزارجفت توسط این تعاونی تولید و توزیع شده است.

قربانی ادامه داد: تعاونی باران جنوب ١۶ فرصت شغلی مستقیم در شهرستان اندیمشک ایجاد کرده است و تمام ماسک های تولید شده در این تولیدی رایگان توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: هم چنین در این مدت تعداد ٧٠٠ عدد لباس یک تیکه ، ١٠٠دست گان و کلاه وشلوار، ۵٠٠جفت کاور کفش به صورت رایگان در اختیار اقشار مختلف اجتماعی قرار گرفته است.

مدیر تعاونی باران جنوب اندیمشک افزود: هم جنین پس از شیوع بیماری کرونا تعداد ١٩٠٠٠هزار عدد برش ماسک به برخی کار گاه های جهادی برای دوخت و توزیع رایگان اهدأ شد.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *