احتمال جلوگیری از فعالیت "صندوق‌های خانگی

فرماندار رامهرمز: صندوق‌های خانگی اگر توجیه‌پذیر باشند باید مجوز موسسه مالی اخذ کنند وگرنه متوقف می‌شوند

فرماندار رامهرمز گفت: صندوق‌های خانگی اگر توجیه‌پذیر باشند باید مجوز موسسه مالی اخذ کنند وگرنه متوقف می‌شوند

?آرش قنبری سرپرست فرمانداری رامهرمز با توجه به حساسیت‌های بوجود آمده پیرامون صندوق‌های خانگی و گسترش غیرعادی آنها در رامهرمز و سایر شهرهای استان، مسئولین استانی دراین رابطه وارد مسئله شده تا موضوع را بررسی کنند.

?قنبری افزود: در این رابطه اولین کاری که مسئولین استانی انجام دادند این بود که مسئول یکی از صندوق‌های خانگی در رامهرمز را برای پاسخ به سوالات آنها فرابخوانند.

?قنبری با اشاره به اینکه این فرد امروز میهمان برخی مسئولین قضایی، امنیتی و کارشناسان اقتصادی استان بوده اظهار کرد: در این جلسه مسئولین استانی و خصوصا کارشناسان اقتصادی سوالات خود را در رابطه با نحوه‌ی فعالیت این فردِ صاحب صندوق خانگی پرسیدند و قرار شد این شخص اطلاعات دقیق‌تری را در جلسات بعد ارائه کند و مسئولین نیز با بررسی موضوع توسط کارشناسان اقتصادی عنوان کردند در صورتی که فعالیت این صندوق‌ها توجیه کارشناسی داشته باشد، راه را برای اخذ مجوز موسسه مالی و ادامه فعالیت آنها هموار میکنند ولی در صورت عدم توجیه کارشناسی و امکان بروز ضرر و زیان برای سرمایه‌ی مردم قطعا کار آنها متوقف خواهد شد.

?قنبری در ادامه تصریح کرد: مهمترین ایراد وارده به این صندوق‌ها این است که با وجود اینکه صندوق‌ها کار بانکی می‌کنند ولی هیچ گونه مجوز بانکی ندارند و قطعا در صورت توجیه شدن کارشناسان اقتصادی استانی توسط این شخص مسئول صندوق خانگی، باید مجوز موسسه مالی توسط این شخص کسب شود.

?قنبری در پایان گفت: خروجی جلسات کارشناسی بعنوان یک مدل و نمونه برای همه‌ی صندوق‌های خانگی در جای جای استان، لحاظ خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هادی به نظرم کار صندوقها درسته... دولت میترسه مردم دیگه از بانکها وام نگیرند ...
  • ناشناس فردا یکیشون به مشکل بر بخور همین مردم که وام گرفتن میریزن در فرمانداری ها که چرا بر خورد نکردین و مراقب نبودین
  • امین کار صندوق ها خیره وکمک به مردم هست ولی دولت چشم نداره ببینه