مدیر عامل تیم شهرداری بندر ماهشهر: انتظار نداشتیم هیات فوتبال علیه تیم شهرداری شکایت کند

 

غلام حسین قنواتی مدیر عامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر در گفت‌وگو با خورنا در واکنش به صحبت‌های اخیر رییس هیات فوتبال بندر ماهشهر مبنی بر بدهی باشگاه شهرداری به این هیات، اظهارکرد: تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر با صداقت کامل و احترام به مربیان و بازیکنان رفتار کرده و همیشه نیز تلاش داشته تا اقداماتش جهت توسعه فوتبال شهرستان باشد و این مهم بر هیچ کسی هم پوشیده نیست.

وی بیان کرد: ما در سال گذشته و فصل جاری نهایت همکاری را با هیات فوتبال داشته ایم و حتی مشکلاتی هم که بر عهده باشگاه نبوده را برطرف کرده ایم به طور مثال بر طرف کردن مشکلات سکوی تماشگران یکی از این کارها بوده است.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر گفت: ما بخاطر ورزش و فوتبال شهرستان تا الان هیچ گونه صحبتی نکرده ایم؛ زیرا هیات فوتبال و اداره ورزش جوانان شهرستان بیش از ۸۰۰ملیون تومان بابت عوارض نوسازی و پسماند و عوارض سالیانه اماکن ورزشی بدهکار شهرداری می باشند که تا امروز شهرداری هیچ گونه اقدامی انجام نداده است چون به خوبی به مشکلات و کمبود های ورزش و بودجه کم اداره ورزش و جوانان واقف میباشد،ما حتی در سال گذشته باتمام مشکلات مالی که داشتیم مبلغ ۹۰ میلیون تومان به حساب هیات فوتبال واریز کردیم .

وی ادامه داد: ماهمه ی جز یک خانواده هستیم و هدفمان فقط توسعه فوتبال شهرستان میباشد و از ریاست‌ محترم هیات فوتبال ماهشهر توقع شکایت به فدراسیون فوتبال را نداشتیم که در حال حاضر باشگاه شهرداری در خطر محرومیت باشد، امیدواریم این مشکلات طی روزهای آینده با توافق دو طرف برطرف شود قبل از اینکه شهرداری با محرومیت روبرو شود.

قنواتی در رابطه با بومی گرایی درتیم شهرداری هم گفت: فوتبال بندر ماهشهر سالیان است زیر ساخت و برنامه ریزی مناسبی برای تیم های پایه نداشته، به همین خاطر هم با کمبود بازیکن در شهرستان روبرو هستیم. باشگاه شهرداری با برنامه ریزی خوبی که برای تیم های رده های پایه انجام داده است توانسته بازیکنان خوبی را در رده های پایه پرورش داده و برای فصول اینده درون تیم بزرگسالان جای دهد. انشاالله همین رویکرد را ادامه خواهیم داد تا شاهد حضور بازیکنان بومی بیشتری در تیم باشیم.

وی عنوان کرد: استادیوم شهدا تنها ورزشگاه این شهر طی ۵۰ سال گذشته بوده و به نظر من دیگر جوابگو مسابقات نخواهد بود و هرگونه سرمایه‌گذاری بر روی این استادیوم هدر رفت سرمایه خواهد بود
شهرداری بندر ماهشهر همچنین برای زیر ساخت های ورزشی و توسعه ورزش شهرستان هرساله بودجه های خوبی را در نظر میگرد به طور مثال ما در طی سالیان گذشته ۲۵چمن مصنوعی و سه سالن ورزشی چند منظوره را در سطح شهرستان احداث کردیم و برای سال جدید هم این روند را ادامه خواهیم داد و علاوه براین تکمیل کردن ورزشگاه شهید احمدپور و احداث زمین چمن شماره دو هم جزوه اولویت هایمان میباشد.

وی ادامه داد:بعضا مشاهده میگردد که کمبود امکانات و زیر ساخت های ورزشی که نشان دهنده ضعف وکم کاری مسئولین ذیربط در سالیانه گذشته است را دست آویزی جهت تخریب و عدم لزوم تیمداری شهرداری بیان‌ می کنند درحالی که بواسطه همین‌ تیم‌ زمین چمن احمدپور احداث گردی ودر سال جاری توسعه بیشتری خواهد داشت و این خود نشان میدهد که شهرداری در کنار تیمداری به فکر احداث اماکن ورزشی و زیر ساخت ها نیز میباشدو همچنین امید می رود با حضور نماینده بومی در این دوره شاهد اتفاقات خوبی در عرصه ورزش باشیم.

قنواتی در پایان خاطر نشان کرد:درست است شهرداری وظیفه ایی برای تیم داری ندارد و خیلی ها در فضای مجازی این موضوع را بیان میکنند اما ما وقتی شور و اشتیاق مردم را میبینیم نمیتوانیم به راحتی از احساسات آن ها بگذریم وشور و نشاطی که‌این تیم‌ به هواداران و مردم میدهد را از آنان سلب کنیم ، و بنظرم نباید بعضی ها مشکلات شخصی خودشان را با نابودی شادی مردم گره بزنند ،در پایان امیدوارم بیماری کرونا هرچه سریعتر از بین برود و شادی یکبار دیگر به مردم کشورمان برگردد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *