افتتاحیه کارگاه تولید دستکش در اندیمشک

خورنا_ کارگاه تولیدی دستکش یکبار مصرف در شب میلاد حضرت ولیعصر عج با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک افتتاح شد.

سرهنگ کریمپور در حاشیه این مراسم، گفت: ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با تمام توان جهادی و امکانات به میدان آمد و همراه با دیگر ارگانهای کشور بصورت شبانه روزی به مقلبله با این ویروس پرداخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: تاکنون ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، اقدامات گسترده بسیاری را انجام داده که یکی از اقدامات انجام شده ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف اعم از ادارات، بیمارستان‌، مراکز تجمعی، خیابان‌های اصلی، روستاها و معابر پر تردد بوده است‌.

وی افزود: از دیگر اقدامات مهم سپاه انجام پست‌های کنترلی در ورودی‌ پل زال است که بسیجیان در کنار ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر قرار دارند و کار غربالگری و کنترل جمعیتی که وارد شهرستان می‌شوند را انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص را تولید ماسک خواند و اظهار داشت: از آنجا که ماسک یک نیاز عمومی‌ست، ۶ کارگاه را برای تولید این محصول توسط گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک راه‌اندازی کرده‌ایم.

‌وی افزود: کارگاه‌های راه‌اندازی شده به همت رده‌های قشری بسیج از جمله بسیج خواهران، بسیج فرهنگیان، بسیج مساجد و محلات، بسیج اصناف و بسیج دانشجویی بوده و روزانه بیش از چهار هزار ماسک تهیه و تولید می‌شود.

سرهنگ احسان کریمپور افزود: خوشبختانه همت شبانه روزی بسیجیان باعث شده تا اگر کمبودهایی هم وجود دارد، آنها را پشت سر بگذاریم، و امروز برای اولین بار کارگاه تولید دستکش توسط نیروهای بسیجی در اندیمشک راه اندازی شده است.

‌سرهنگ پاسدار احسان کریم پور با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی گفت: شیوع ویروس کرونا در این ایام باعث افزایش مشکلات معیشتی برای برخی افراد و یا حتی کاهش درآمد آنان شده که در این راستا ۶۰۰ بسته کمک معیشتی، بهداشتی و تغذیه در بین خانواده‌های مستضعف و کم‌درآمد توزیع شده است.

انتهای پیام/

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خبر داد:
طرح جهادی اهدای خون توسط کادر ناحیه بسیج اندیمشک
سرهنگ احسان کریمپور از اجرای طرح جهادی اهدای خون توسط پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدام خداپسندانه به مناسبت نیمه شعبان و در پی کاهش ذخایر خونی و نیازمندان مستمر خون و فرآورده های خونی انجام شد.

همچنین احسان کریم پور با اشاره به گرامیداشت نیمه شعبان، گفت: با توجه به دستورات دین، اهتمام به امور مسلمین و کمک به همنوعان مسلمان، یکی از مهم ترین این کمک ها، کمک به بیماران مسلمان و نیازمندان خون است که در بیمارستان ها بستری بوده و کاری از دست آن ها ساخته نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اهدای خون را مهمترین عامل جهت نجات جان زندگی هزاران نفر برشمرد و افزود: اهدای خون باعث ایجاد حسی خوب در فرد، افزایش مقبولیت اجتماعی و فواید دنیوی و اخروی می‌شود.

وی اذعان داشت: تامین خون و فرآورده های خونی یک فوریت پزشکی است و با کاهش ذخایر خونی تامین نیاز بیماران به این ماده حیاتی با چالش مواجه می شود که فقط با افزایش مشارکت انسان های مومن، سالم و نیکوکار در امر انسان دوستانه اهدای خون قابل پاسخگویی است.

کریم پور با بیان اینکه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان اقدام به اهدای خون کردند اذعان داشت: این اقدام خداپسندانه به مناسبت به مناسبت نیمه شعبان و در پی کاهش ذخایر خونی و نیازمندان مستمر خون و فرآورده های خونی انجام شد.

وی در پایان با اشاره به کمبود خون و ذخایر خونی، به دنبال شیوع کرونا و نگرانی افراد از مراجعه به پایگاه های اهدای خون، از عموم شهروندان دعوت کرد تا در این اقدام نیک مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *