عملیات هیدروگرافی بندرتجاری خورسیف به اتمام رسید+ ویدیو

شهردار بندرماهشهر از پایان عملیات هیدروگرافی بندرتجاری خورسیف خبر داد

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر اظهاررکرد: عملیات هیدروگرافی خوریات بندرماهشهر، حدفاصل بندرتجاری خورسیف تا پارک ساحلی مجیدیه به وسعت۵۰۰هزارمترمربع جهت ارتقاء ایمنی ،تشخیص عمق آب و به عنوان پیشنیاز انجام پروژههای تکمیلی به اتمام رسید.

نظارات گفت: در این عملیات عمق های نقاط مختلف بستر خور توسط گیرنده های ماهواره ای و ادوات زمینی شناسایی و عمق سنجی شد؛ و همچنین ایستگاه های ماندگار با استحکام بالا ایجاد گردید.

شهردار بندرماهشهر گفت: نقشه های هیدروگرافی با مقیاس۱/۲۰۰۰با لاین های کنترلی و فواصل ۵۰ و ۲۰متر با پسوندDWG و فایل های متنی تهیه و به عنوان اطلاعات موردنیاز برای راه اندازی بندرتجاری و همچنین استفاده در پروژه های ساحلی و فراساحلی بندرماهشهر تهیه گردیده است.

شهردار بندرماهشهر گفت: انجام عملیات هیدروگرافی خارج از وظایف شهرداری هاست و معمولا توسط اداره بنادر و دریانوردی انجام می شود ؛ ولی این عملیات بر اساس نیاز و برای تکمیل پارک ساحلی مجیدیه و خور سیف و برای اولین بار در کشور توسط شهرداری بندرماهشهر انجام شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی درود ب آقای مجاهد نظارات و ب امید روزی ک انشاالله شاهد ساخت اسکله ای برای ماهیگیری باشیم و لایروبی خورسمایلی ماهشهر باید بهترین اسکله ها رو برای ماهیگیری و تفریح داشته باشه برای جذب توریست و راه اندازی بازاری بندری چرا مردم ماهشهر باید واسه خرید اجناس مختلف مخصوصا وسایل غیر ضروری ب دیلم یا گناوه برن حیف ماهشهر