رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

دستگیری اعضای باند ۵نفره قاچاق سلاح در شوشتر

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری 5 نفر اعضای باند قاچاق سلاح با کشف 33 قبضه سلاح شکاری توسط پلیس شوشتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار “حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر گفت: پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان موفق شد با کار اطلاعاتی باند ۵نفره قاچاق سلاح و مهمات را که قصد داشتند یک محموله سلاح شکاری را وارد استان کنند، شناسایی و دستگیر کردند .

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شوشتر پس از هماهنگی قضایی، موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ دستگاه خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی ازخودروهای توقیفی تعداد ۳۳ قبضه سلاح شکاری تک لول، دستگاه دود زا، ۵ زوج پلاک جعلی و ۳ زوج نیمه پلاک، کشف شد، افزود: در این رابطه ۵ نفر قاچاقچی سلاح ومهمات دستگیر که سه نفر آنان به اتهام قاچاق سلاح سابقه زندانی دارند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح و فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانیکه از سلاح مجاز وغیر مجاز برای تیر اندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می نمایند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.