رئیس سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد:

نجات ۸ شهروند اهوازی از میان دود و شعله‌های آتش + تصاویر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات ۸ شهروند اهوازی گرفتار در میان دود و‌ شعله‌های ناشی از آتش سوزی در یک مجتمع ۱۰ طبقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: ساعت ۱۳و ۵۵ دقیقه امروز بیست و یکم اسفند ماه با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، آتش سوزی منزل مسکونی در طبقه دوم مجتمع ۱۰ طبقه در منطقه شهرک دانشگاه خیابان ۱۰ دانشجو اطلاع رسانی شد.

وی در ادامه از اعزام سه دستگاه خودروی اطفا حریق و امداد نجات به محل این حادثه خبر داد و افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله های حریقی که از طبقه دوم مجتمع مسکونی متصاعد و به بالکن های طبقه بالا در حال سرایت بود مواجه شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: ماموران آتش نشانی سریعا به دو گروه تقسیم شدند یک گروه به ایمن سازی محل حادثه و اکیپ دیگر به امداد رسانی جهت نجات جان افراد گرفتار در آتش سوزی و نیز مهار شعله های آتش با استفاده از لوله های آبرسان اقدام و از گسترش آتش به دیگر واحد های مجتمع جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه آتش نشانان با استفاه از تجهیزات تنفسی وارد مجتمع مسکونی شده و هشت نفر از ساکنین مجتمع را که در میان دود و شعله های آتش گرفتار و قادر به خارج شدن نبودند را نجات دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.