استاندار خوزستان خبر داد:

جابه‌جایی ۵۰ منزل مسکونی در معرض خطر منطقه حصیرآباد اهواز تا پایان فروردین ماه

استاندار خوزستان خبر داد: کار جا به جایی پنجاه خانوار در معرض خطر منطقه حصیر آباد اهواز تا پایان فرودین ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی امروز چهارشنبه ۲۱ اسفند در حاشیه جلسه بررسی مشکلات منطقه حصیرآباد در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه مربوط به تعیین تکلیف ۵۰ خانه در معرض خطر منطقه حصیر‌آباد اهواز بود.

وی عنوان کرد: در این جلسه توافق شد که شهرداری حداکثر تا پایان سال یک میلیارد تومان را به شهر جدید رامین واریز کند و فرماندار اهواز نیز موظف شد که با همکاری شهردار و ‌مدیر عامل شهر جدید رامین نسبت به جابه‌جایی این ۵۰ خانوار اقدام کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در این جلسه تصویب شد خانوارهایی که تمایل به سکونت در شهر جدید رامین دارند ۲۰ میلیون تومان به صورت ودیعه واریز و مابقی را نیز به صورت اقساطی پرداخت کنند و خانوارهایی هم که تمایل به سکونت در این منطقه را ندارند ۲۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از شرکت عمران شهر جدید رامین دریافت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه خانه‌های مذکور پس از تخریب به فضای سبز تبدیل می‌شوند اظهار کرد: کار جا به جایی این پنجاه خانوار در معرض خطر منطقه حصیر آباد تا پایان فرودین ماه به پایان می‌رسد.