امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان

 در نشست مشترک رؤسای دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان، تفاهم نامه همکاری های علمی، صنعتی و کشاورزی میان طرفین به امضا رسید.

دکتر منصور زراءنژاد، رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با تاکید بر افزایش همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه و مراکز تحقیقاتی فعال در استان خوزستان، به لزوم استفاده مشترک از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی طرفین اشاره نمود. ایشان در ادامه افزودند طرفین از قطب های علمی منطقه جنوب غرب هستند و با توجه به نزدیکی توام جغرافیایی و علمی می توانند همکاری های بسیاری با هم دیگر داشته باشند.

سپس آقای  دکتر عبدعلی ناصری، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و رییس هیات مدیره موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان نیز به تاثیرگذاری علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در استان و کشور اشاره نمودند و با توجه به امکانات گسترده موسسه تحقیقات و نیاز به فعالیت های علمی بیشتر، همکاری در زمینه های علمی، صنعتی و کشاورزی با این دانشگاه را به نفع طرفین و استان زرخیز خوزستان دانستند.

در پایان آقایان دکتر زراءنژاد (رییس دانشگاه) و دکتر ذوالقرنین (معاون پژوهش و فناوری دانشگاه) از طرف دانشگاه و آقایان دکتر ناصری مدیر عامل شرکت توسه نیشکر و دکتر طاهرخانی مدیرعامل موسسه تحقیقات نیشکر  از طرف موسسه تحقیقات این تفاهم نامه را امضا فرمودند.