رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

ممنوعیت برگزاری مراسمات در تالارهای عروسی و سالن‌های اجتماعات خوزستان برای جلوگیری از شیوع کرونا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برگزاری تمامی مراسمات و اجتماعات مذهبی، جشن ها و عزاداری ها در تالارها و سالن های اجتماعات در استان خوزستان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری خورنا امیرحسین نظری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اپیدمی بیماری کرونا ویروس و لزوم کنترل این بیماری در استان خوزستان با هماهنگی های صورت گرفته از سوی شورای تامین استان مقرر شد خدمات رسانی از سوی کلیه تالارها و سالن های برگزار کننده همایش و اجتماعات ممنوع و مدیران تالارها و سالن های اجتماعات مکلفند در صورتی که بیعانه و مبالغی از سوی متقاضیان دریافت کرده اند بدون اخذ هر گونه وجهی عودت دهند.

رئیس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: سالن های غذا خوری، رستوران ها و فست فودها نیز مکلفند در هنگام پخت و سرویس دهی علاوه بر رعایت نکات بهداشتی همواره از دست کش یکبار مصرف استفاده نموده و در هنگام سرویس دهی نیز از ظروف یکبار مصرف برای مشتریان استفاده کرده و همچنین در محل ورودی مشتری از جا مایعی حاوی مواد ضد عفونی کننده برای مشتری استفاده کنند .

وی در پایان افزود: البته کلیه رستوران ها، غذا خوری ها و فست فود ها نیز باید در هنگام ورود مشتری جهت اطمینان از سلامت آنها از تب سنج های یکبار مصرف استفاده نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *