در راستای مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی فن آوران در هفته هوای پاک صورت گرفت

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، اداره محیط زیست شرکت پتروشیمی فن آوران در اقدامی معنوی با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان ماهشهر ، هفته هوای پاک را با حضور در جمه دانش آموزان دبستان دخترانه شرافت شهرستانن ماهشهر پاس داشتند.

طی مراسمی که به مناسبت هفته هوای پاک، با حضور معاون فرماندار، معاون شهردار و رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر ونیز اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبستان دخترانه شرافت و با همراهی مسئولین اداره HSE شرکت پتروشیمی فن آوران برگزار شد، اهمیت توجه به زیر ساخت های زیست محیطی و حفاظت از آنها برای دانش آموزان حاضر در مراسم تبیین گردید.

دانش اموزآن این دبستان به نمایندگی از کلیه کودکان جهان، در این مراسم با اجرای برنامه های هنری، سرود، نمایش و شعر خوانی که با تلاش مربیان ساعی این مدرسه تدارک دیده شده بود، خواسته بحق خود را برای بهره مندی از محیط زیست سالم و هوای پاک به گوش مسئولان در حوزه های نظارتی و حاکمیتی و نیز صنعتی حاضر در برنامه رساندند .

در ادامه نیز سلیمانی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ماهشهر با بیان مفهوم هوای پاک و ضرورت توجه به آن خواستار توجه بیش از پیش آحاد جامعه به مسئله آلاینده ها و محیط زیست شد.

نماینده مدیر عامل پتروشیمی فن آوران نیز با اشاره به اهمیت بهره مندی از هوای سالم، اقدامات زیست محیطی که تحت نظارت سازمان محیط زیست در راستای کنترل آلاینده های اتمسفری و پساب های صنعتی در این شرکت در دست اجرا هستند را بر شمرد و از دانش آموزان خواست در راستای این خواسته بحق خود که همانا بهره مندی از هوای سالم ومحیط زیست پاک است را همیشه مطالبه گرانه پیگیری نمایند.

در پایان این مراسم نیز هدایایی که به رسم یادبود و بمناسبت هوای پاک توسط پتروشیمی فن آوران تهیه شده بود میان دانش آموزان توزیع گردید و از اماکن و تاسیسات نیازمند ترمیم این مدرسه محروم بازدید شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *