هیچ مورد مشکوکی از کروناویروس در بندرماهشهر و بندرامام خمینی گزارش نشده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کروناویروس در بندرماهشهر و بندرامام خمینی گزارش نشده است.

دکتر محمد شنبدی در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: هیچ مورد مشکوکی از کروناویروس در بندرماهشهر و بندرامام خمینی گزارش نشده است و مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر مشاهده مورد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس صحت ندارد.

وی تصریح کرد: کشتی ها با مبدا ورودی کشور چین تحت مراقبت و نظر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر و گروه اعزامی و ماندگار این شبکه در اداره بنادر و منطقه ویژه اقتصادی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر افزود: حدود ده روز پیش نشست هماهنگی جهت برنامه ریزی اقدامات جلوگیری از ورود احتمالی کروناویروس از مرز دریایی، با مدیریت بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار نمودیم و در این جلسه بر آموزش ویژه گروه های پاس کشتی، تهیه ابزار و لوازم تشخیصی و حفاظتی گروه پاس، رصد کشتی هایی با مبدا چین و همچنین کشتی هایی که کارکنان و ملوانان چینی در اختیار دارند در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود : در حال حاضر تمامی کارکنان و ملوانان کشتی های چینی و کشتی هایی که کارکنان و ملوانان چینی در آنها مشغول به کارند توسط گروه بهداشت و درمان مورد مراقبت سندرمیک قرار می گیرند.

دکتر شنبدی در پایان بر آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر جهت پایش و پیشگیری از شیوع کروناویروس تاکید کرد و گفت: در صورت مشاهده و یا تایید موارد مشکوک ابتلا به این بیماری، از طریق کانال‌های ارتباطی و یا رسانه‌های رسمی سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهر من سربندر با سلام از کی تا حالا دکتر شنبدی دلسوز شده عشق اینو داره که یکی باهاش مصاحبه کنه. ازش بپرس چندتا واکسن بهت تحوسل دادن دکتر شنبدی. به کیا واکسن تزریق کردی مثل سگ دروغ میگه دکتر شنبدی مردم سربندر و ماهشهر دکتر شنبدی به همه شما خیانت کرده. ازش بپرس کادر درمان واجبه واکسن بزنه یا فضای سبز. الکی گفته ۵۰ تا واکسن به پاکبانان زدیم کو کجا کی .