امیدیه ۹۰۰ واحد مسکن‌مهر آماده افتتاح دارد

خورنا: فرماندار امیدیه با اشاره به افتتاح ۱۸۲۶ واحد مسکن مهر در هفته گذشته گفت: ۹۰۰ واحد دیگر برای اسفند سال جاری آماده بهره‌برداری داریم.

حسین لامی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: با توجه به این‌که ساخت واحد به لحاظ فنی و مهندسی مورد پسند مردم است، حتی یک نفر هم ریزش متقاضی نداشتیم و این برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان‌کرد: اکنون طوری شده که رقابت جدی بین متقاضیان برسد، تحویل زودتر واحدها به وجود آمده است و متقاضیان جدید نیز خواستار آن هستند که ساخت واحدهای جدید همانند واحدهای افتتاح شده باشد.

فرماندار امیدیه آورده متقاضیان را بین ۱۱ تا ۱۴ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تمام واحدهای بهره‌برداری شده از امکاناتی نظیر آب، برق، گاز، فاضلاب، پارک، نصب وسایل بازی و وسایل ورزشی در پارک بهره‌مند هستند و در حال حاضر ۱۵۰ متقاضی در واحدها اسکان یافته‌اند.

لامی‌زاده در ادامه به طرح توسعه کشاورزی شهرستان اشاره‌کرد و گفت: ۱۳۳ طرح توسعه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان در قالب زراعت، دامداری، دامپروری، مرغداری و صنایع وابسته به کشاورزی به تایید کارگروه شهرستان رسیده که تسهیلات لازم در اختیار همه طرح‌ها قرار گرفته است. از این تعداد ۴۸ طرح مربوط به کمیته امداد و ۲۲ طرح مربوط به بهزیستی هستند که به‌طور کامل تامین اعتبار شدند.

وی از واگذاری زمین‌های قابل کشت به متقاضیان خبرداد و افزود: با توجه به احداث ۱۴ حلقه چاه در بخش مرکزی، آب مورد نیاز برای ۱۰۰۰ هکتار زمین تامین شده است.

فرماندار امیدیه از اجرایی شدن طرح‌های کشاورزی خبرداد و خاطرنشان‌کرد: تاکنون از تعداد ۱۳۲ طرح، ۶۵ پروژه کشاورزی در شهرستان به بهره‌برداری رسیده و مابقی بین ۴۰ تا ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *