۱۵۰۰ بیمار از نقاط مختلف در مسجدسلیمان توسط دکتر جباری بصورت رایگان ویزیت شدند

کار نیکو انفاق و کمک به همنوعان موهبتی است ک خداوند نصیب هرکس نخواهدکرد. دکتر رضا جباری متخصص مغز واعصاب حامی بیماران نیازمند که ۷ هزار عمل موفق را کمتراز چهارسال در پرونده کاری خود دارد و در هر ماه ۲۰ عمل رایگان را انجام می دهد، با روح بلند و مناعت طبع،  با دلی پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده از آن دسته پزشکانی است که بیماران خود را چون خویش دوست دارد و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران آرزو می کند.

smart

دکتر جباری، زاده شهرستان مسجدسلیمان و از افتخارات کشورمان است که حدود یازده سال هرماه برای ویزیت رایگان بیماران به مسجدسلیمان و روستاهای اطراف می آید.
پنج شنبه یازدهم دی ماه ۹۸ با حضور ایشان در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان ۱۵۰۰ بیمار از نقاط مختلف استان خوزستان و استان های همجوار تا ساعت ۵ صبح روز جمعه ویزیت رایگان شدند.
مسئولین شهرستان، مهندس پاکدل سرپرست فرمانداری، نوید شعبانی شهردار، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه، اسکندری دادستان، اعضاء شورای شهر، نیروی انتظامی، مسئولین تیم هماهنگی ایشان مهندس زنگیان، مهندس رضایی، نیروهای شهرداری و دیگر مسئولین، خبرنگاران و فعالین اجتماعی جهت خدمات رسانی و تقدیر و تشکر از زحمات دکتر جباری و هیئت همراه ایشان و همچنین پذیرایی از بیماران حضور بعمل آوردند.