با حکم مدیرعامل فن آوران؛ سرپرست پتروشیمی فارابی منصوب شد

محمود فخرایی، با حکم محمد جواد بدری مدیر عامل پتروشیمی فن آوران، به عنوان سرپرست پتروشیمی فارابی منصوب شد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فن آوران، بر اساس هماهنگی و توافق میان سهامداران عمده در پتروشیمی فارابی و‌ شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، عصر روز شنبه ۷ دیماه، محمود فخرایی به عنوان سرپرست پتروشیمی فارابی منصوب و در مراسمی از خدمات محمدرضا علیمردان مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل به عمل آمد.

در متن حکم انتصاب فخرایی، که در ادامه سیاست‌های جوانگرایی و‌ بومی‌گزینی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی #شستا صورت گرفته است توجه به ظرفیت‌های بارز و قابل استفاده پتروشیمی فارابی، بمنظور بهبود شرایط فعلی و قرار گرفتن در جایگاه شایسته آن شرکت، مورد تاکید قرار گرفته است.

محمود فخرایی متولد سال ۱۳۵۶ در ماهشهر دانش آموخته رشته مهندسی شیمی از کارکنان بومی و با سابقه شرکت پتروشیمی فن آوران است که تجارب ارزنده‌ای در رده‌های مختلف مدیریت واحدهای بهره برداری پتروشیمی را در کارنامه خود دارد.

وی پیشتر، رئیس بهره برداری پتروشیمی فن آوران بود که در سال ۱۳۹۴ جهت راه‌اندازی طرح متانول بوشهر، بعنوان رئیس راه اندازی با آن شرکت آغاز به همکاری نمود. او همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت پتروالفین فن آوران که طرح توسعه شرکت فن آوران بشمار می‌رود را در سوابق مدیریتی خود دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *