داودی رئیس نهضت سواد آموزی مسجدسلیمان:

هفته نهضت سواد آموزی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // آموزش در دین مبین اسلام این قدر مورد اهمیت میباشد که پیامبر گرامی اسلام آموزش را تنها بهایی برای آزادی اسیران جنگ بدر مقررفرمود. پس آموختن وآموزش تنهاهنری است که همه ی توانایی ها وهنرهای دیگر از آن نشات می گیرد.

اقرا باسم ربک الذی خلق خداوندمنان دراولین پیام حیاتی خود به رسول برگزیده اش حضرت محمد(ص)از روی رحمت فرمان ((اقرا))صادرنمود که به نام پروردگار عالم بخوانند وبیاموزند ونیز آموزش در دین مبین اسلام این قدر مورد اهمیت میباشد که پیامبر گرامی اسلام آموزش را تنها بهایی برای آزادی اسیران جنگ بدر مقررفرمود. پس آموختن وآموزش تنهاهنری است که همه ی توانایی ها وهنرهای دیگر از آن نشات می گیرد. ۷دیماه سالروز صدور فرمان تاریخی تاسیس نهصت سوادآموزی که برگرفته از تفکر زلال بزرگ مرد الهی حضرت امام خمینی(ره)است رادر حالی گرامی میداریم که چهل سال از صدور این فرمان تاریخی میگذرد و موجب شده تا درخت تنومنداین نهضت به بار بنشیند و ثمره شیرین آن که همان خواندن و نوشتن است را بر دامان پاک و بی غل و غش قشرهای زیادی از محرومین هدیه کند از افتخارات و توفیقات این نهاد انقلابی کاهش بیسوادی و افزایش چشمگیر سواد آموزی می باشد و همچنان برکات این نهاد انقلابی ملموس ومشهود است
این جانب فرا رسیدن این روز بزرگ را به تمام رهبران و کوشندگان و تلاشگران عزیز این عرصه خصوصا آموزش دهندگان سخت کوش و مردم عزیز تبریک عرض می نمایم محمد داودی(رئیس اداره نهضت سواد آموزی شهرستان مسجدسلیمان)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *