عمران اندیمشک مغلوب شاهین بوشهر شد

خورنا/ هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور چهارشنبه در اهواز برگزار شد که تیم های نفت اهواز و عمران نیرو اندیمشک به ترتیب مقابل امید گناوه و شاهین بوشهر مغلوب شدند. تیم نفت اهواز نیز برابر پارس برازجان به برتری رسید.

۲ تیم ملی حفاری و امید گناوه در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر امید گناوه به پایان رسید.تیم نفت اهواز دیگر نماینده خوزستان در خانه به مصاف تیم پارس برازجان رفت که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

در این هفته تیم عمران نیرو اندیمشک میزبان تیم شاهین بوشهر بود که یک بر صفر مغلوب شد.تیم فولاد خوزستان دیگر نماینده خوزستان در این هفته استراحت داشت.

هم اکنون تیم فولاد خوزستان در مکان نخست گروه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور جای گرفته است. تیم های نفت اهواز، ملی حفاری و عمران نیرو به ترتیب در مکان های دوم، پنجم و هفتم این گروه قرار دارند.

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با حضور ۳۳ تیم در پنج گروه در حال برگزاری است که چهار تیم خوزستانی فولاد خوزستان، عمران اندیمشک، نفت اهواز و ملی حفاری در این رقابت‌ها حضور دارند. تیم فولاد خوزستان که سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد فصل گذشته نتوانست روی سکو قرار گیرد.

تیم فوتبال نفت اهواز دیگر نماینده خوزستان فصل گذشته در گروه خود عنوان ششم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و نتوانست به مرحله پلی آف صعود کند.

این مسابقات در دور اول به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

مرحله دوم رقابت ها، به صورت متمرکز در۲ گروه پنج تیمی برگزار و از هر گروه ۲ تیم به مرحله پایانی صعود می‌کنند تا تکلیف تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شود؛ تیم‌های انتهای جدول از هرگروه به مسابقات مناطق فصل آتی سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *