امضای تفاهم نامه همکاری پتروشیمی اروند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر

با حضور مهندس نشان زاده مقدم، مدیرعامل پتروشیمی اروند ، دکتر سلیمانی، رییس پژوهش و فناوری این شرکت و دکتر شعبانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، تفاهم نامه پژوهشی بین پتروشیمی اروند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به امضا رسید.

در این مراسم دکتر شعبانی با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش و با تقدیر از پتروشیمی اروند به دلیل اعتماد به قابلیت ها و توانایی های علمی دانشگاه ماهشهر اظهار داشت :
تلاش می کنیم که با تبادل نظر بیشتر اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر و متخصصین پتروشیمی اروند مباحث صنعتی و علمی را کنار هم قرارداده، محصولات را به مرحله تجاری سازی برسانیم.

رییس دانشگاه آزاد ماهشهر با اشاره به تفاهم نامه همکاری دانشگاه و پتروشیمی اروند تصریح کرد : به دنبال آن بودیم که برای دانشجویان نیز شرایطی را فراهم کنیم که بتوانند آن چه را که در دانشگاه فرامی گیرند در صنعت پتروشیمی از نزدیک و به صورت عملی بررسی کنند.

در ادامه این مراسم نیز، مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت :
بی تردید مهم ترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی شایسته و متفکر، نوگرا و خلاق است که در هر دو مجموعه صنعت و دانشگاه وجود دارد و اگر دانش و دستاوردهای علمی اساتید دانشگاه در کنار تجربه و مهارت همکاران صنعت پتروشیمی قرار بگیرد قطعا منجر به شکوفایی و نوع آوری خواهد شد.

مهندس نشان زاده مقدم با تاکید بر گستردگی صنعت پتروشیمی اذعان کرد : صنعت پتروشیمی می تواند موجب رشد و توسعه همه جانبه کشور در حوزه کاتالیست ها، قطعات، مبدل ها، راکتور ها، برج ها، سیستم های برق و الکترونیک و صنایع تکمیلی و پایین دستی باشد.

وی ادامه داد : این تفاهم نامه می تواند نقشه راهی برای همکاری های بلندمدت پتروشیمی اروند و دانشگاه و همچنین الگویی برای سایر پتروشیمی های منطقه باشد تا ضمن باور به همدیگر و در کنار هم شاهد تولید علم، دانش، ایده ، نوع آوری و فناوری در این نقطه از جغرافیای کشور عزیزمان ایران باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *