مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام:

پالایشگاه گاز ایلام به عنوان دستگاه فعال و برتر در حوزه پژوهش و فناوری سال جاری در استان شناخته شد

خورنا|باقرگل فر:مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان دستگاه فعال و برتر پژوهش و فناوری سال جاری در استان شناخته شده است، گفت: با توجه به رشد کمی و کیفی قراردادهای پژوهشی و با توجه به تعریف پروژه های پژوهشی مساله محور و کاربردی، پالایشگاه گاز ایلام در مراسمی با حضور مسولین اجرایی استان، روسای دانشگاه ها، پژوهشگران و فناوران برتر به عنوان دستگاه فعال و برتر در حوزه پژوهش و فناوری از سوی استاندار و رئیس دانشگاه ایلام مورد تقدیر قرار گرفت.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی، شهریار داری پور افزود: برخی از پروژه های پژوهشی این پالایشگاه از جمله پروژه “طراحی واحد غشایی نانو فیلتراسیون و الکترو دیالیز برای حذف ناخالصی های آمین در گردش” و همچنین پروژه پژوهشی “بررسی و تدوین برنامه راهبردی و سناریوهای پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در شرکت پالایش گاز ایلام “به عنوان پروژه های پژوهشی کاربردی و مساله محور در سطح ملی تقدیر شده است.

وی به انعقاد بیش از ۲۰۰ قرارداد پژوهشی با دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان اشاره و اظهار داشت: فعالیتهای حوزه پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام با همکاری مستمر بیش از ۸۰ نفر از همکاران و اساتید دانشگاه در پنج سال گذشته منجر به انعقاد ۲۰۰ قرارداد پژوهشی شده است.

وی اظهار داشت: به منظور بهبود کیفیت نتایج و دستاوردهای پروژه های پژوهشی از توان علمی متخصصان و اساتید دانشگاهها برای نظارت پروژه ها استفاده می شود و تاکنون ۲۸۰ نفر به عنوان ناظر در این پروژه ها فعالیت داشته اند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه هم اکنون در حوزه پژوهش و فناوری ۲۱ پروژه پژوهشی و ۶ طرح اینترنشیپ جاری و در حال انجام می باشد، تصریح کرد: در سال جاری قرارداد ۱۴ مورد پروژه پژوهشی، یک مورد طرح اینترنشیب و ۸ مورد حمایت از پایان نامه تحصیلات تکمیلی منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام کسب این موفقیت را به کلیه همکاران و اساتید دانشگاه همکار حوزه پژوهش و فناوری شرکت تبریک گفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *