رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان عنوان کرد:

شرکت همزمان ۴۰ مدرسه استان خوزستان در بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس

رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان عنوان کرد: در بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس استان خوزستان امسال ۴۰ مدرسه به صورت همزمان و مشترک با دستگاههای مختلف اجرایی کار مانور را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز در حاشیه مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس استان خوزستان که با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» امروز چهارشنبه ششم آذر ماه ۹۸ در مدرسه دخترانه بعثت و مائده این شهرستان برگزار شد مسرور گفت: بیش از ۱۲۰ هزار دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی امروز در کنار دانش‌آموزان عضو هلال‌احمر در بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس استان خوزستان شرکت کردند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان ادامه داد: همچنین به طور ویژه و تخصصی دانش‌آموزان ۳۰۰ مدرسه استان در طول سال تحصیلی آموزشهای لازم در جهت مقابله با زلزله را دریافت کردند.

وی سازمان دانش‌آموزی را یک سازمان غیر دولتی دانست و عنوان کرد: امسال در بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس استان خوزستان ۴۰ مدرسه به صورت همزمان و مشترک با دستگاههای مختلف اجرایی کار مانور را انجام دادند.

مسرور در پایان اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان به منظور تربیت نزدیک به ۱۵۰۰ مربی آموزشی برای مدارس استان اکنون در حال برگزاری ۳۰۰ ساعت دوره آموزشی است و این آموزشها در شهرستانهایی مثل اندیمشک، رامشیر و اهواز در حال حاضر به پایان رسیده است.