طنز/موج شادی مردم خوزستان در پی کشف میدان نفتی/شعار مردم: اصلاح طلب-اصول گرا، بسه دیگه چقد رفاه!

?با اعلام خبر کشف میدان نفتی جدید در خوزستان توسط رئیس جمهور، موجی از شادی سراسر استان خوزستان را فرا گرفت

?در مرکز این استان، مردم با بستن خیابان‌های اصلی شهر به توزیع شربت و شیرینی پرداخته و تحولی شگرف را به هم دیگر مژده می دهند.

?از آبادان و خرمشهر نیز خبر می رسد مردم بجای صف آب نیمه‌تصفیه، بشکه های خود را زیر لوله گذاشته و منتظر شیر و شربت آبلیموی لوله کشی هستند.

?ده ها هزار نفر از مردم مسجد سلیمان هم با حرکت به سمت چاه شماره یک، با دکل این چاه تجدید خاطره کردند.

?در رامهرمز، رامشیر، هفتکل و امیدیه نیز بسیاری از مردم هلهله کنان، به صدها دکل نفت این مناطق دخیل بسته‌اند.

?از دیگر شهرهای استان نیز خبر می رسد مردم با انداختن کارت یارانه خود در سطل آشغال، با این چندرغاز کمک دولتی و زند‌گی بخور و ایضا بمیر وداع کرده‌اند.

?اما در ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) اوضاع به گونه دیگریست و مردم با برگزاری تجمعات اعتراض آمیز، به این خبر واکنش منفی نشان داده اند.
آنها با حمل پارچه نوشته‌هایی، انزجار خود را از رشد بی رویه رفاه و امکانات زندگی سالم و بی دغدغه اعلام کردند.
برخی از این پارچه نوشته ها عبارت بود از: “خدایا بسّه دیگه، خسته شدیم”، “چه خبرتونه؟ چههه خبرتووووونه؟”، “بدادمان برسید بخدا مردیم از خوشی”،”رونق اقتصادی، نمیخوایم نمیخوایم” و…

?عده ای نیز با ایجاد حلقه‌هایی چند نفره، شعارهایی همچون”اصلاح طلب اصول گرا، بسه دیگه چقد رفاه” و “نفت نمیخوایم رو سفره، ‌برش گردون تو حفره” سر می دهند.

?البته یکی از مسئولین نیز با بلندگوی دستی، در پاسخ به مردم، شعارهایی همچون: هی نگو من نمیرم، پول نمیخوای؟ به کیفم (یعنی ایراد ندارد پول را میگذارم توی کیفم) و نیز “تا آخرش می‌مونم، بیا برو تو کوچه” مردم را به متفرق شدن و رفتن به کوجه و محله خود دعوت می کند اما از آنجا که سرش به مسئولیتش گرم است، چندان به قافیه شعارها توجهی ندارد.

?در دیگر شهرها نیز تحولات و جشن های بزرگی مخابره می شود که به محض اطلاع از جزییات آنها، به سمع و نظر شما خواهیم رساند‌.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *