انقلاب اسلامی با یک تفکر بسیجی به پیروزی رسید

جلسه ستاد برگزاری مراسم و مناسبت های شهرستان هندیجان با محوریت گرامیداشت هفته بسیج به ریاست علی بویری فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی دیگر از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

خورنا: علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان در این جلسه  هفته بسیج را به آحاد ملت ایران و مردم ولایت مدار شهرستان، بسیجیان غیور و سلحشور هندیجان و سرگرد قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و همکاران ایشان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمود.

وی افزود: افتخار میکنم در بسیج عضویت دارم و خودم را یک بسیجی میدانم، همه ما باید بتوانیم از معنویات امام راحل و آنچه از بسیج ترسیم کردن و اهدافی که برای بسیج از ابتدای آن که اوایل انقلاب بود و بعدا توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده است پیروی کنیم .

بویری گفت: در طول این سالها و پس از انقلاب همه ما باید بتوانیم در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و آرمان هایی که بسیجیان و رزمندگان ما داشتند گام برداریم.

ایشان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با یک تفکر بسیجی به پیروزی رسید، اگر این تفکر نبود قطعا ما شاهد پیروزی انقلاب هم نبودیم، با فاصله زمانی کوتاه این تفکر در جنگ هشت ساله ناجوانمردانه و یک طرفه علیه ملت ایران تبلور پیدا کرد، آنجا هم تفکر بسیجی بود که در مقابل غرب و شرق با تمام امکانات که بوجود داشت ایستاد و تمامی اراضی کشور را حفظ کرد.

در پایان جلسه سرگرد قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان به تشریح برنامه های هفته بسیج در این شهرستان پرداخت و گفت: در هفته بسیج ۸۰ برنامه مختلف خواهیم داشت که میتوان مهمترین آنها را غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره فیلم عمار، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم عنوان‌ نمود.