فرماندار بندر هندیجان: شهرستان هندیجان مورد ظلم قرار گرفته است

خورنا: کلاسهای فنی و حرفه ای هندیجان به دلیل نبود امکانات برگزار نمی‌شود/ کتابخانه‌های هندیجان ساده‌ترین وسایل مثل صندلی و برق را ندارند/ حق مرزی هندیجان حذف شده است/ شبکه‌های دیجتیال در هندیجان دریافت نمی‌شوند/ وسایل غواصی هندیجان به شهرهای دیگر می‌رود.

به گزارش خورنا، فرماندار شهرستان هندیجان از کمبود امکانات و کم کاری های بعضی از مسئولین گله کرد و گفت:چرا شهرستان هندیجان شبکه قرآن و تلویزیون دیجیتال  ندارد؟ با اینکه ۲ سال است تمام هزینه های آنها را پرداخت کرده ایم ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته اگر ما هزینه های آنها را پرداخت نکرده بودیم، می گفتند که هزینه ها وصول نشده، حالا که بودجه آنها را پرداخت کرده ایم چرا قادر به دریافت این شبکه ها نیستیم؟

بهروز فرج اللهی افزود: ما یک استخر مناسب برای تفریح جوانان این شهرستان نداریم که جوانان ما در روزهای تعطیل از آن استفاده بکنند و اداره ورزش و جوانان استان کُند کار می کند و پیگیر این مسئله نیست و رسیدگی کامل نمی شود چرا باید در هر کاری گله و شکایتی وجود داشته باشد تا شاید کاری صورت بگیرد؟
فرج اللهی گفت: کلاس های فنی و حرفه ای در هندیجان به دلیل نبود امکانات و کم کاری مسئولین رده بالا  بدون نتیجه مانده و تا کنون هیچ گونه اقدامی در مورد آن صورت نگرفته است. کل وسایل  و لباس های غواصی به شهرهای دیگر مانند ماهشهر ارسال شدند و تنها دلیل آن سهل انگاری مسئولین مربوطه است.
وی افزود: شهرستان هندیجان بیش از ۹۵ کیلومتر مرز دریایی دارد و حال اینکه لباس های غواصی را به شهرهای دیگر می برند.وی ادامه داد: متأسفانه سهمیه آموزش کارگران در فنی و حرفه ای نیز کاهش پیدا کرده و هیچ کس پاسخگو نیست و فنی و حرفه ای هزینه های بالایی از کارآموزان دریافت می کند ولی متأسفانه برای برگزاری آزمون کارآموزان باید به شهرهای اطراف بروند و امتحان بدهند که این ظلم بسیار بزرگی در حق جوانان هندیجانی است.

فرماندار شهرستان هندیجان در ادامه گفت:کتابخانه های این شهرستان هم با کمبود کتاب و امکانات اولیه مانند وسایل سرمایشی و گرمایشی و صندلی مواجه بوده و با قطعی برق و مشکلات دیگر روبروست که ساده ترین کتابخانه هم تمام این امکانات را دارد.وی تصریح کرد: متأسفانه شهرستان ما مورد ظلم قرار گرفته که هر گوشه آن با مشکلات و کمبودهای زیادی مواجه است و تا به سراغ حق خود می رویم به ما می گویند یا بودجه اختصاص داده نشده یا مشکل مالی وجود دارد.

فرج اللهی تصریح کرد: ما باید به دنبال پیشرفت و تعالی باشیم و فرهنگ آن را در بین جوانان خود نهادینه کنیم و نباید به دلیل کمبود امکانات و وجود مشکلات، عقب نشینی بکنیم باید به دنبال حق خود باشیم تا پیشرفت کنیم و الگویی برای سایرین باشیم.

وی در پایان از حذف حق مرزی این شهرستان نیز انتقاد نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *