صاحب کوله‌پشتی معروف باز هم خبرساز شد/

مرتضی سلیمانی: دشمنان در مقابل اراده ملت ایران به رهبری امام خامنه‌ای راهی جز تسلیم نخواهند داشت

صاحب کوله‌پشتی معروف گفت: دشمنان در مقابل اراده ملت ايران به رهبری امام خامنه‌ای و سربازان فدایی اين مرز و بوم راهی جز تسليم نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری خورنا، جوان بندر ماهشهری که با تصاویر خاص روی کوله‌پشتی خود چند سال است در پیاده‌روی اربعین سوژه رسانه‌ها می‌شود، امسال هم با طرحی خاص خبرساز شد.

به همین دلیل خورنا پای صحبت‌های این جوان بندر ماهشهری که «صاحب کوله‌پشتی معروف» لقب گرفته نشست که ماحصل این گفتگو را در زیر می‌خوانید:

خورنا: لطفاً خودتان را معرفی کنید و بفرمایید چند بار به پیاده روی اربعین حسینی مشرف شدید؟

*بنده مرتضی سلیمانی با ٢٩ سال سن شاغل در حراست صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر، این هفتمین باری است ارباب که این حقیر را قابل نوکری خود می‌دانند و سعادت زیارت را نصیب این حقیر می‌کنند.

خورنا: در مورد طرح روی کوله پشتی خود توضیح دهید.

*ایده و طرح کوله پشتی از خودم بود که توسط سرکار خانم مهندس سلمان‌اصل طراحی شد، هدف از این ایده و طرح کوله‌پشتی در جواب یاوه‌گویی سران بی‌کفایت آل سعود و فشارهای بی‌ثمر دولت امریکا و سگ هارشان رژیم صهیونیستی نسبت به کشور عزیز و همیشه در صحنه و قهرمان پرورم ایران است که زمانی به فکر مریضشان خطور نکند که بخواهند لطمه و ضربه‌ای به کشورم وارد کنند.

*ما همیشه و در همه حال و تحت هر شرایطی پشتوانه انقلاب و رهبری عظیم‌الشأن امام خامنه‌ای خواهیم بود و قدمی از اعتقادات و آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدرمان و هدف‌های پیش رویمان عقب نخواهیم نشست و هر جای کره خاکی صدای مظلومی را بشنویم به فرمان فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای برای جان‌نثاری حاضریم و پیرو فرمایش ایشان در همان سطحی که دشمن حمله کند به آنان حمله خواهیم کرد.

خورنا: پیام اصلی این طرح چه بود؟

*پیام اصلی این بود که به آنها بفهمانم آنان برابر اراده سربازان جان برکف این مرز و بوم راهی جز تسلیم نخواهند داشت و یکبار دیگر همانند ۸ سال دفاع مقدس ضرب شست ملت ایران را خواهند چشید.

خورنا: واکنش زائران نسبت به به این طرح چه بود؟

*واکنش زائران در مسیر بسیار جالب و قابل توجه بود. این طرح حتی برای زائران خارجی هم قابل توجه بود و با گرفتن عکس مضمون و مفهوم این طرح را مورد تحسین قرار می‌دادند.

خورنا: و صحبت پایانی؟

*در آخر اینکه بسیار خوشحال و خرسندم از اینکه با طراحی و الصاق این تصویر روی کوله‌پشتی‌ام توانستم سفیر و پیام‌آور یک پیام مهم برای دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس باشم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حاج يونس بسیارعالی احسنت به این جوانان ولایی و پیرو انقلاب و رهبری، کاش مسئولین بیشتر قدر این جوانان را بدانند
  • غفاري نيا درود بر جوانان انقلابی و ولایی شهرستان بندر ماهشهر ، این جوان باعث غرور و افتخار این مرز و بوم است احسنت
  • روح الله قنوات تبریک به خورنا بابت حمایت از جوانان غیور و اصیل و انقلابی بندرماهشهر
  • روح الله قنوات تبریک به خورنا بابت حمایت از جوانان اصیل ماهشهری
  • سعيد بندري کفو مرتضی سلیمانی بت افتخار ایکنیم بنازوم تعصب ولایی و معشوری بودنت
  • آصي آلبوغبيش تشکر و قدردانی از مدیریت محترم خورنا بابت حمایت و به تصویر کشیدن تلاش جوانان غیور این بندر کهن