مهدی پاشازاده:

عده‌ای عادت کرده‌اند بیایند روی سکوهای ورزشگاه فحاشی کنند و بروند

سرمربی تیم شهرداری بندر ماهشهر با بیان این‌ که دلم برای دو چیز می‌سوزد، گفت: یکی این‌ که دو تیم در جام حذفی داریم ولی زمین چمن مناسب و استادیوم و حتی چمن‌زن نداریم و دیگری این‌ که یکسری‌ها عادت کرده‌اند و انگار وظیفه آن‌ها این است که به استادیوم بیایند و به تیم خود و حریف ناسزا بگویند و بروند.

به گزارش خورنا، مهدی پاشازاده امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال بندر ماهشهر در جام حذفی، اظهار کرد: امیدوارم بازی خوب و فنی شود. حریف تیم خوبی است و به آن‌ها احترام می‌گذاریم زیرا آن‌ها هم مثل ما لیاقت داشته‌اند که توانسته‌اند به یک هشتم نهایی برسند. امیدوارم ما برنده بازی باشیم.

وی افزود: وضعیت ما خوب است. البته به خاطر یکسری مشکلات عقب افتادیم ولی تلاش می‌کنیم که در جام حذفی و لیگ دو جبران کنیم. راه طولانی داریم ولی به تیم امیدواریم.

سرمربی تیم شهرداری بندر ماهشهر با بیان این‌که دلم برای دو چیز می سوزد، گفت: یکی این‌ که دو تیم در جام حذفی داریم ولی زمین چمن مناسب و استادیوم و حتی چمن‌زن نداریم. این جا باید امکانات خیلی بهتری داشته باشد. همچنین امیدوارم فرهنگ فحاشی از استادیوم بیرون برود. یکسری‌ها عادت کرده‌اند و انگار وظیفه آن‌ها این است که به استادیوم بیایند و به تیم خود و حریف ناسزا بگویند و بروند. از هواداران می‌خواهم به استادیوم بیایند و ما هم تلاش می‌کنیم تا حتما موفق باشیم. به هر حال امیدوارم این مسایل ریشه کن شود.