رفت و آمد نیوز !

عارف دورقی، خبرنگار و روزنامه نگار خوزستانی در یادداشتی نوشت: داستان زندگی «نیما زم» حکایت عجیب و عبرت آمیزی از افرادی است که به دلیل بی هویتی شخصیتی، در انحرافات و غوطه ور شدن در شهوت قدرت طلبی از نوع کثیف ان به دنبال کسب هویت هستند!.

زم از جمله ان دسته از افرادی است که با چنگ زدن به کثیف ترین نوع خودفروشی، بدنبال کسب هویت خیالی بود و با خیال پردازی های بلند پروازانه، سودای رسیدن به جاه طلبی را داشت و در خیالات خام خود، با تکیه و اعتماد به سرویس های اطلاعاتی غربی، خود را پیروز مطلق میدان خبرپراکنی و خوش خدمتی به اپوزیسیون میدانست غافل از انکه او و امثال بی شماری همچون او که امروز به ثمن ناچیز در رسانه های معاندی همچون صدای آمریکا، ایران اینترناشنال و بی بی فارسی و … مشغول وطن فروشی و بردگی از نوع سیاسی خود هستند تنها به مثابه دستمال کاغذی هستند که بعد از پایان یافتن حاجت ! سرویس های اطلاعاتی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی، سهم سطل اشغال هستند!
نیما زم که با راه اندازی سایت و کانال «آمدنیوز»و انتشار اخباری از جنس نرم خبر! و با چاشنی دروغ و عوام فریبانه خود را صاحب نفوذ در سیستم امنیتی در کشورمان معرفی میکرد و انطور به مخاطبان خود اخبار کذب و خیالی را القا میکرد که گویی او دارای هویتی حقیقی در جامعه رسانه ای کشور داشت و لحظه به لحظه اخبار و اطلاعات از دستگاه های مختلف سطح بالای کشور به وی مخابره میشد اما در واقعیت هم خود و هم اربابانش خوب میدانستند که علاوه بر اینکه صاحب هیچ هویتی نیست بلکه حقارت و بی هویتی او در اثر وطن فروشی، روز به روز بر رو شدن خوی فریبکاری و جنایتکارانه افزوده می شد، بازداشت حیرت انگیز و غیر قابل تصور این مهره کثیف و خودفروخته (از دید هم پیاله هایش) با وجود پشتیبانی و مصونیت کامل توسط سرویس های اطلاعاتی غربی ( فرانسه، سیا و موساد)، نشان داد که اینده هر وطن فروش بی هویتی، پایانی جز رفت و امدی همچون متولی متوهم آمدنیوز نیست! رفت و امدی که بنا به عنوان رسانه ای اش!، پایانش بعد از رفتن در اغوش سرویس های اطلاعاتی بلاد کفر و استکبار و خوش خدمتی به دشمنان این مرز و بوم، آمدن «آمدنیوز» در اغوش چنگال عدالت و تقاص پس دادن همه ان کارنامه سیاه و مملو از دریغ، فریبکاری، جنایت و تبهکاری است!.