روحیه مطالبه گری که در مردم هندیجان شکل گرفته خیلی خوب و مثال زدنی است

 

به گزارش خبرگزاری خورنا سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور قریب به پیش از ۵۵ در صد از جمعیت کشور را تحت پوشش داده و حدود ۱۴ میلیون نفر بیمه شده اصلی  که در حدود ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار دادیم.

وی افزود: سازمانی هستیم که خدمات گسترده ای را به شهروندان بیمه شده ارائه میدهیم و در استان خوزستان ۳۶ شغل فعال را پوشش داده ایم.

مرعشی ادامه داد: تاثیراتی که جنگ تحمیلی در استان خوزستان داشت موجب عقب ماندگی استان نسبت به دیگران استان های کشور شده است، در هندیجان در حال حاضر ۲۵ هزار نفر از مردم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند با احتساب خانواده های انها بالای ۷۰ در صد از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

ایشان‌خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد که حداقل مشکلاتی که از لحاظ اداری بر عهده ما میباشد را برطرف کرده تا بتوانیم خدمتی در طول دوره مدیریتمان به مردم هندیجان هدیه داده باشیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در ادامه افزود: انشالله بازدیدی را از هندیجان خواهم داشت مردم این شهرستان جهت رفع مشکلات اداری که دارند در بحث درمانگاه تامین اجتماعی پیگیر هستند، احداث ساختمان اداری شهرداری یک گره اداری و با مشکل روبرو شده که انشالله با کمک مسئولین شهرستان بتوانیم این مشکل رو بصورت اداری برطرف نماییم.

وی در پایان گفت: روحیه مطالبه گری که توی مردم هندیجان شکل گرفته واقعا خیلی خوب و مثال زدنی است انشالله طی روزهای آتی ملاقات عمومی در این شهرستان خواهم داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *